اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 تير 1393 / کد مطلب: 8968 / نظرات: 0


یک مسوول : ایجاد طرح های زیربنایی در سبزوار مشارکت همه جانبه را می طلبد



سبزوار پیام- سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار گفت: ایجاد طرح های فرهنگی، اجتماعی و زیربنایی در این شهر، مشارکت همه جانبه سرمایه گذاران را می طلبد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خوشبخت افزود: به منظور جذب سرمایه گذار و استفاده از توان سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای طرح های شهرداری، آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران هستیم.

وی گفت: این حوزه آماده است تا از سرمایه، ایده و طرح های سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردمی بهره ببرد.

وی اظهار کرد: شهرداری در تلاش است که به عنوان یک بنگاه سرمایه گذاری پیوند دهنده سرمایه گذاران و شهرداری جهت توسعه و عمران شهری سبزوار باشد.

خوشبخت گفت: در این راستا شهرداری زمینه و بسترهای لازم برای مشارکت سرمایه گذاران در اجرای طرح های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و شهری سبزوار را فراهم نموده و آماده همکاری های همه جانبه است.

وی افزود: ما معتقدیم اعمال مدیریت و نظارت صحیح از سوی شهرداری در استفاده از توان بخش خصوصی جهت اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی شهر، در سرعت بخشیدن اجرای پروژه های عمرانی موثرتر خواهد کرد.

سرپرست حوزه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری سبزوار همچنین از برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سبزوار در فضای سنتی خانه ترشیزی این شهر خبر داد.

وی گفت : معرفی فرصت های سرمایه گذاری سبزوار به سرمایه گذاران و دعوت از سبزواری های مقیم دیگر شهرهای کشور به این شهر جهت بهره بردن از ایده و طرح های آنان در برنامه های شهرداری قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.