اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 تير 1393 / کد مطلب: 8962 / نظرات: 0


80 کانون مساجد سبزوار ، داورزن و خوشاب برنامه های قرآنی اجرا می کنند


80 کانون مساجد سبزوار  داورزن و خوشاب برنامه های قرآنی اجرا می کنند
سبزوار پیام - مسوول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار گفت : در ماه مبارک رمضان ، برنامه ها ی قرآنی در 80 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان های سبزوار ، داورزن و خوشاب اجرا می شود.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، علیرضا رادمان ایرنا افزود : این برنامه های قرآنی شامل جزء خوانی ، تفسیر ، داستان های قرآنی ، قرائت ، محافل انس با قرآن و ویژه برنامه های قرآنی است .

وی اظهار کرد : ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا هر چه بیشتر در مفاهیم ارزشمند قرآن تدبر و تفکر کنیم زیرا راه سعادت همه انسان ها در توجه به این مفاهیم قرآنی است.

وی ادامه داد : برگزاری محافل انس با قرآن و استفاده از ابعاد دینی و اعتقادی قرآن، فضای قرآنی در جامعه ایجاد می کند و انس با قرآن هدایت کننده کجروی ها و انحراف های جامعه خواهد بود.

مسوول کانون های فرهنگی هنری مساجد سبزوار بیان کرد : برگزاری این مراسم در بعد از ماه مبارک رمضان نیز موجب استمرار فضای قرآنی و معنوی در جامعه می شود.

وی گفت : باید از تمامی توان خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم استفاده کنیم.

رادمان با اشاره به ضرورت ترویج فعالیت های قرآنی با توجه به هجمه های دشمنان در بخش فرهنگی و دینی جامعه، اظهار کرد : در برابر این هجوم بایستی هر چه بیشتر فرهنگ و مبانی قرآنی را گسترش دهیم.

وی گفت: همه مردم و مسوولان بایستی در ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی همکاری همه جانبه داشته باشند زیرا پیاده شدن این فرهنگ در جامعه موجب جلوگیری از بسیاری از مشکلات و گرفتاری ها می شود.

117 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های سبزوار ، خوشاب و داورزن فعال است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.