اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 تير 1393 / کد مطلب: 8949 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است


امام جمعه ششتمد: ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است
سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت: ایران اسلامی امروز ام القرای جهان اسلام است و آمریکا می خواهد قدرت ایران در منطقه را کاهش دهد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: هدف آمریکا از طراحی و راه اندازی گروههایی همچون ˈداعشˈ تقویت حضور نظامی در منطقه است و با این تحرکات می خواهند حضورشان در خلیج فارس را پررنگ تر کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف آمریکا تشکیل فضای جنگ بین شیعه و سنی است و آمریکا خیال دارد مدیریت منطقه را بر عهده بگیرد.

خطیب جمعه ششتمد گفت: آمریکا تصور نمی کرد در عراق یک حکومت شیعی پا بگیرد و از تمام توان خود بهره خواهد گرفت تا نگذارد این حکومت شکل منسجمی به خود ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین ثباتی مقدم افزود: آمریکا وقتی دید با نیروها و سربازهایش در جنگ های منطقه پیشبردی نداشته است با اجیر کردن مزدورانی مانند تکفیری به جان مردم منطقه افتاده و هیچ باکی از کشته شدن انسان ها چه نیروهای داعش که برای اهداف آمریکا فعالیت می کنند و یا مسلمانان منطقه ندارد.

امام جمعه ششتمد به سخنان اخیرمقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما اگر با قرآن زندگی و فرزندانمان را بیمه کنیم و اگر فرهنگ ما فرهنگ قرآنی شود هیچ دشمنی نمی تواند ما را شکست دهد.

وی افزود: اگر دست ما در دست قرآن و کتاب ما قرآن باشد بدون تردید مسیر ما مسیر نور خواهد شد.

استاد حوزه علیمه سبزوار به سالروز وفات حضرت خدیجه (س)اشاره کرد و گفت : حضرت خدیجه (س) یکی از زنان بزرگ تاریخ است و ایشان از جمله چهار زنی می باشند که قله کمال را فتح کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: حضرت خدیجه (س) همه ثروت خود را در راه اسلام هزینه کرد و ایشان دارای ایمانی محکم و پایدار بود که در روزهای سخت آغازین اسلام همراه و همپای پیامبر اسلام(ص) حرکت کرد.

امام جمعه ششتمد افزود: حضرت خدیجه(س) از جمله برترین زنان عالم است که دارای بصیرت بالایی بود و ایشان سرآمد زنان بهشت است./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.