اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 تير 1393 / کد مطلب: 8947 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار:یکی از راههای مبارزه با دشمن حفظ وحدت است


امام جمعه سبزوار:یکی از راههای مبارزه با دشمن حفظ وحدت است سبزوارپیام - امام جمعه سبزوار گفت : امروز یکی از راههای مبارزه با دشمن حفظ وحدت و عمل به وظیفه است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته سبزوار، افزود برنامه دشمنان این است که بین مسلمانان اختلاف بیاندازند و مسلمانان را هر چه بیشتر به خود وابسته کنند.

وی بر تربیت صحیح اسلامی به فرزندان تاکید کرد و گفت : فرزندان بزرگترین امانت های ما هستند که اگر به وضع تربیتی فرزندان نرسیم دشمن برای آنها برنامه ریزی می کند.

امام جمعه سبزوار با تاکید بر سبک زندگی اسلامی اظهار کرد : تنها با تمسک به فرهنگ ناب اسلامی است که می توانیم به سر منزل مقصود برسیم .

حجت الاسلام ابراهیمی به روز 14 تیرماه روز قلم هم اشاره کرد و گفت : خداوند در قرآن به قلم و نوشته های آن سوگند یاد کرده که این مسئله نشان از اهمیت آن است.

وی دقت و امانتداری در نوشتن را مورد تاکید قرار داد و افزود : مسوولیت خبرنگاران ، نویسندگان و محققان بسیار خطیر است زیرا بایستی خیلی از موارد را در نوشتن مدنظر داشته باشند.

وی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضامن یک جامعه سالم عنوان کرد و گفت : امر به معروف و نهی از منکر به سه گونه حق الله ، حق الناس و حق حکومت است .

وی با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) هم گفت : ایشان زن بزرگواری بود که همه اموال خود را در راه اسلام هزینه کرد و اولین زنی بود که مسلمان شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.