اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 تير 1393 / کد مطلب: 8942 / نظرات: 0

در دانشگاه حکیم سبزواری :


کارگاه ضیافت اندیشه استادان دانشگاه های سبزوار برگزار شد


کارگاه ضیافت اندیشه استادان دانشگاه های سبزوار برگزار شد  کارگاه ضیافت اندیشه استادان دانشگاههای حکیم سبزواری، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی سبزوار  در این شهرستان برگزار شد.
 
دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه برگزاری این کارگاه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه به مدت یک هفته در این دانشگاهها ادامه دارد.

محمد علی زنگنه اسدی هدف از برگزاری کارگاه ضیافت اندیشه را ارتقای سطح معرفت دینی اعضای هیات علمی دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: 120 نفر از استادان دانشگاه های سبزوار در این کارگاه حضور دارند.

دانشیار دانشکده جغرافیای دانشگاه حکیم سبزواری، یک دوره تاریخ علم و تمدن اسلامی و اخلاق حرفه ای را از موضوعات کارگاه ضیافت اندیشه عنوان کرد.

زنگنه اسدی افزود: برای تاریخ علم و تمدن اسلامی دکتر حسن حسین زاده از استادان مطرح دانشگاه های استان اصفهان و برای اخلاق حرفه ای هم دکتر غلامرضا منتظری از استادان دانشگاه های استان گلستان به عنوان مدرس حضور دارند.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن ، مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره حجرات ، مسابقه خاطره نویسی و دل نوشته های رمضان ، مسابقه نقاشی رمضان و مسابقه ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های جانبی این کارگاه است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.