اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 تير 1393 / کد مطلب: 8937 / نظرات: 0

محمد کلاته:


مشکل آب شرب روستای ایزی رفع شد


مشکل آب شرب روستای ایزی  رفع شد مهندس کلاته گفت: کمبود آب شرب در روستای ایزی از بخش مرکزی شهرستان باعث بروز مشکلاتی شد که این امر با همکاری مناسب دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و اجازه استفاده موقت از آب چاه مربوط به این دانشگاه به طور موقت برطرف شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار، معاون عمرانی فرمانداری سبزوار با بیان اینکه مشکل به وجود آمده بر اثر سهل انگاری دهیاری و شورای این روستا بوده است، خاطرنشان کرد: چنانچه این مورد همانگونه که از سالها پیش به آنها متذکر شده بودیم، اقدام موثری صورت می گرفت، امروز شاهد این اتفاق نبودیم.
وی در ادامه با اعلام اینکه در جلسه مشترکی که با حضور دکتر علیرضا مسلم رییس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان آب و فاضلاب روستایی شهرستان انجام دادیم مقرر شد تا رفع نهایی مشکل کمبود آب شرب این روستای بزرگ، دانشگاه همکاری لازم را انجام دهد.
محمد کلاته یادآور شد: موضوع پیگیری رفع مشکل آب شرب ایزی را در جلسات گوناگون به اطلاع شورای روستا اطلاع داده بودیم، اما اقدامی عملی از سوی این شورا صورت نپذیرفت تا این که کمبود آب جدی شد و روستاییان عزیز در تنگنا قرار گرفتند.
معاون فنی و عمرانی فرمانداری سبزوار اضافه کرد: با عنایت به اینکه هرگونه جابجایی چاه و یا کف شکنی نیازمند مجوز شرکت آبفا است، اهالی روستا متأسفانه اقدام به بهره برداری از چاه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کردند که این اقدام موجب مشکلاتی برای این دانشگاه شد.
وی در پایان اظهار داشت: با صحبتی که با مسئولان آب و فاضلاب روستایی صورت پذیرفته است و همچنین در صورتی که نمایندگان شهرستان نیز برای حل این مشکل اقدام نمایند، مشکل آب شرب روستای ایزی تا سه ماه آینده برطرف خواهد شد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.