اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 تير 1393 / کد مطلب: 8920 / نظرات: 0


پنج هزار سبد کالا بین مددجویان بهزیستی سبزوار توزیع می شود


سبزوارپیام – سرپرست اداره بهزیستی سبزوارگفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان ، پنج هزار سبد کالا به ارزش دو میلیارد و 750 میلیون ریال بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع می شود .
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، مرضیه کسرایی فر افزود : این سبد های کالا از هشتم ماه مبارک رمضان بین مددجویان این اداره براساس اولویت توزیع خواهد شد.

وی ارزش ریالی هر سبد کالا را 550 هزار ریال عنوان کرد و گفت : هزینه این سبدهای کالا از محل مشارکتهای مردمی تامین شده است .

وی افزود : خانواده های بی سرپرست ، معلولان سرپرست خانوار و خانواده های دارای چند معلول و مددجویانی که مستمری دریافت نمی کنند، در اولویت دریافت سبد کالای ماه مبارک رمضان هستند.

کسرایی فر همچنین از اطعام و توزیع غذای گرم بین 20 هزار نفر از مددجویان این اداره در این ایام خبر داد و گفت: همه مددجویان این اداره در ماه رمضان با یک وعده افطاری و نیز غذای گرم اطعام می شوند.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار دعوت از خیران در ماه رمضان را نیز از برنامه های این اداره برای جذب مشارکت ها عنوان کرد.

کسرایی فر، همچنین برگزاری برنامه حفظ و قرائت قرآن در بین مددجویان و کارمندان این اداره ، برگزاری مراسم شب احیا برای مددجویان و توزیع غذای گرم بین آنان در این شب را از دیگر برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

حدود 12 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی سبزوار هستند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.