اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 تير 1393 / کد مطلب: 8914 / نظرات: 1


تکمیل طرح فاضلاب سبزوار 632 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


سبزوارپیام - رییس اداره بهره برداری فاضلاب شرکت آبفای سبزوار گفت: مجموع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح فاضلاب سبزوار 632 میلیارد و 500 میلیون ریال است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، ˈمحمود بهنامی فرˈ طول کل خطوط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب سبزوار را 490 کیلومتر اعلام کرد و افزود: 85 کیلومتر دیگر از این خطوط باقی مانده است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که شبکه فاضلاب که طی سال های 1366 تا 1368 در این شهر اجرا شده باید اصلاح شود.

وی طول شبکه فرسوده و نیازمند اصلاح را نیز 20 کیلومتر و برای سه هزار انشعاب عنوان کرد و گفت: برای اصلاح این شبکه و انشعابات فرسوده 49 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد نیاز است.

بهنامی فر در باره مشکل فاضلاب مسکن مهر توحید شهر سبزوار هم افزود: برای رفع این مشکل دو طرح موقت و اساسی و بلند مدت انجام می شود.

وی گفت: برای طرح کوتاه مدت خط انتقال و پکیج تصفیه خانه اجرا می شود که حدود 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که قول مساعد برای تامین این مبلغ داده شده است.

وی اظهار کرد: تصیفه خانه و خط انتقال طرح مسکن مهر سبزوار هم که به عنوان طرح اساسی در برنامه است به 160 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بهنامی فر گفت: برای اجرای تصفیه خانه ها باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی در باره تصفیه خانه شهر سبزوار افزود: مرحله اول این تصفیه خانه در سال 1383 به بهره برداری رسید و برای بهره برداری از مرحله دوم این تصفیه خانه نیز 150 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی گفت: با اجرای مرحله دوم تصفیه خانه سبزوار و اجرای تصفیه خانه توحید شهر کمبود تصفیه خانه تا حدودی رفع می شود.

سبزوار دارای حدود 83 هزار مشترک آب و 67 هزار مشترک فاضلاب است. /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.