اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 تير 1393 / کد مطلب: 8907 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب :مقابله، پیشگیری و درمان اعتیاد، آگاهی دادن و مشارکت همگانی را می طلبد



سبزوارپیام - امام جمعه خوشاب گفت : آگاهی دادن ، مشارکت همگانی و استفاده از تمام ظرفیت و توان برای مقابله ، پیشگیری و درمان اعتیاد ضروری است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان خوشاب افزود : علاوه بر مقابله و مبارزه با اعتیاد ، پیشگیری از مواردی است که بایستی بیشتر روی آن سرمایه گذاری کنیم .

وی به تلاش های دشمنان در راستای ناتوان کردن جوانان و نابودی فکر و اندیشه آنان از طریق اعتیاد و مواد مخدر، گفت : فرهنگ سازی و آموزش بویژه برای جوانان و خانواده ها را بایستی هر چه بیشتر گسترش دهیم .

وی با بیان اینکه اعتیاد مواد مخدر از مهمترین آسیب های اجتماعی و اقتصادی است ، افزود : اعتیاد یک بیماری اجتماعی است و علت این بیماری این است که زیان های آن و آثار مخربی که بر جسم و روح گذاشته می شود درست تبیین نشده است .

وی اظهار کرد : بهترین راه مبارزه با موادمخدر بالابردن سطح آگاهی های افراد جامعه بویژه جوانان از این پدیده شوم است .

امام جمعه خوشاب با اشاره به هفتم تیرماه روز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش گفت : شهید بزرگوار دکتر بهشتی به عنوان فردی تاثیرگذار نه تنها در قوه قضاییه که در همه ابعاد و حوزه ها بود.

حجت الاسلام صاحبی با گرامیداشت روز قوه قضاییه اظهار کرد : انتظاری که مردم از قوه قضاییه دارند، عدالت و اقتدار است .

خطیب جمعه خوشاب درآستانه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا ، حلول این ماه پربرکت را تبریک گفت و افزود : می خواهیم وارد میهمانی شویم که میزبانش خداوند است پس باید آداب و نکاتی را رعایت کنیم .

وی بجا آوردن دو رکعت نماز شکر هنگام حلول ماه مبارک رمضان ، توبه و استغفار ، پاک کردن مال با پرداخت خمس و زکات ، مناجات با خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) را از جمله آداب ورود به ماه مبارک رمضان ذکر کرد .

وی به آثار زیانبار فردی و اجتماعی گناه هم اشاره کرد و گفت : گناه بدبختی و بی برکتی می آورد زمانی که گناه کردید توبه و استغفار کنید./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.