اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 6 تير 1393 / کد مطلب: 8903 / نظرات: 0


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد: ماه رمضان فرصتی برای دستگیری از مستمندان و محرومان جامعه است


رییس کمیته امداد امام خمینی ره ششتمد: ماه رمضان فرصتی برای دستگیری از مستمندان و محرومان جامعه است
سبزوار پیام - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصت بسیار مناسبی برای دستگیری از محرومان، مستمندان و نیازمندان جامعه می باشد.
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سید مهدی علوی افزود: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی بوده و فرصت بسیار ارزشمندی برای تبلور نیکوکاری در جامعه است.

وی اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه دار همه ساله از این فرصت طلایی حداکثر بهره را می برند.

وی گفت: دستگیری از نیازمندان و اطعام ایتام در آموزه های دینی ما جایگاه ویژه ای دارد و این مهم در گسترش عدالت و مساوات تأثیر بسزایی می گذارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد افزود: امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان سفره های آسمانی توسط این نهاد برای نیازمندان و ایتام پهن خواهد شد.

وی بیان کرد: این امر در شهر ششتمد و روستاهای پرجمعیت در قالب پذیرایی با غدای گرم خواهد بود و در سایر روستاهای کم جمعیت نیز به صورت توزیع بسته های غدایی بین خانواده های زیرپوشش انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز از خیرین تقاضای مساعدت و همیاری داریم، گفت: خدمات این نهاد به محرومان در سایه مساعدت های خیرین می باشد و هر چه مشارکت آنان بیشتر شود زمینه خدمات مطلوبتر فراهم خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد افزود: در سال گذشته نیز یک هزار و 700 بسته غذایی بین خانواده های زیرپوشش این نهاد توزیع شد و 500 خانواده نیز در دو مرحله با غذای گرم پذیرایی شدند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.