اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 تير 1393 / کد مطلب: 8902 / نظرات: 0

یک شهید زنده حادثه هفتم تیر:


بایستی قدردان این انقلاب و نظام باشیم


بایستی قدردان این انقلاب و نظام باشیم سبزوارپیام - رییس شعبه 13 دیوان عالی کشور گفت : بایستی قدر این انقلاب و نظام باشیم زیرا برای آن بهای گزافی پرداخته ایم .

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،آیت الله علی اصغر باغانی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضاییه که به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای هفتم تیر بویژه شهید دکتر بهشتی در مسجد جامع سبزوار برگزار شده بود ،اظهار کرد: این انقلاب به راحتی به اینجا نرسید.

وی با اشاره به توطئه دشمنان و اقدامات منافقین افزود : برای این انقلاب 222 هزار شهید دادیم که 18 هزار نفر آنان شهدای ترور بودند.

وی ادامه داد : مسوولان نظام با همه احساس خطرها در آن زمان وظیفه خود را انجام می دادند ،سخنرانی و روشنگری می کردند و فرزندان خود را به جبهه می فرستادند.

وی با بیان اینکه ما باید خدا را شاکر باشیم که این انقلاب به دست یک مرجع برجسته ای چون امام راحل طراحی و تاسیس شد، افزود : پس از آن در زمان جنگ نیز مردم با تاسی به فرمان امام که فرمودند امروز جبهه رفتن به هر کاری مقدم است سر از پا نشناخته و به جبهه ها رفتند و نگذاشتند صدام به کشور امام زمان (عج ) دست اندازی کند.

وی همچنین گفت : دنیا پشت سر صدام ایستاده بود ،استکبار و سایر کشورها همه نوع کمک و پشتیبانی را از صدام انجام می داد اما نیروهای جوان ما با قدرت ایمان به دفاع از ارزشها پرداختند و سر مواضع خود ثابت قدم ایستادند.

شهید زنده حادثه هفتم تیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بویژه شهید دکتر بهشتی به ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت : این شهید مظلوم به سبزوار آمدند و مورد استقبال بی سابقه مردم دیار سربداران قرار گرفتند.

آیت الله باغانی همچنین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد : خداوند در این آیات از دو حزب به عنوان حزب الله و حزب شیطان نام می برد و به جامعه هشدار می دهد که راه اشتباه نروند.

وی ادامه داد : حزب الله حزب مومنین است و مومنین با کسانی که با خدا و رسول او دشمنی داشته باشند مدارا و دوستی ندارند.

وی افزود : حزب خدا محکم سرمواضع انقلاب و ارزشها ایستاده اند و اگر کسانی مخالف انقلاب و ارزش ها باشند آنها را طرد می کنند ولو برادران ، پدران و فامیل آنها باشند.

در این مراسم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ائمه جماعات ، روحانیون معزز ، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.