اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 تير 1393 / کد مطلب: 8881 / نظرات: 0


خیرین 890 میلیون و 400 هزار ریال به بهزیستی سبزوار کمک کردند



سبزوارپیام – سرپرست اداره بهزیستی سبزوار گفت: خیرین 890 میلیون و 400 هزار ریال طی سه ماه نخست امسال به بهزیستی این شهرستان کمک کردند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ˈمرضیه کسرائی فرˈ در حاشیه برگزاری هفتمین همایش تجلیل از خیرین بهزیستی سبزوار افزود: 240 میلیون و 400 هزار ریال ازاین مبلغ به صورت نقدی، 250 میلیون ریال غیر نقدی و 400 میلیون ریال هم خدماتی بوده است.

وی اظهار کرد: خیرین در سال گذشته هم 21 میلیارد و 103 میلیون ریال به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی به بهزیستی سبزوار کمک کردند.

وی با قدردانی از کمک های خیرین به این اداره گفت: کمک و حضور خیرین علاوه بر جنبه مادی از نظر معنوی نیز دلگرم کننده و پربرکت است.

کسرائی فر با بیان اینکه اعتبارات بهزیستی محدود است و به تنهایی جوابگوی نیاز خانواده های تحت حمایت نیست، افزود: حمایت های مادی و معنوی نیکوکاران می تواند این سازمان را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری دهد.

وی یکی از اولویت های اصلی بهزیستی را جلب مشارکت های مردمی عنوان کرد و گفت: با جلب این مشارکت ها و استفاده از توانمندی خیرین این حمایت ها را براساس اولویت برای گروه هدف مدیریت کرده ایم.

وی توانمندسازی مددجویان را از دیگر اولویت های بهزیستی دانست و افزود: با یاری نیکوکاران می توان به اجرای پروژه هایی نظیر ساخت مسکن مددجویان و ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه هدف سرعت داد.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار اظهار کرد: با مشارکت خیرین پنج هزار سبد کالا برای توزیع بین مددجویان این شهرستان در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده که به زودی در اختیار آنان قرار می گیرد.

در هفتمین همایش تجلیل از خیرین بهزیستی سبزوار از حدود 220 نفر از نیکوکاران تجلیل شد.

هم اکنون حدود 12 هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی سبزوار هستند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.