اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 تير 1393 / کد مطلب: 8863 / نظرات: 0

دو شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی/


دبیرخانه کنگره بین المللی قیام سربداران در سبزوار افتتاح می شود


دبیرخانه کنگره بین المللی قیام سربداران در سبزوار افتتاح می شود سبزوار پیام - نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت :دبیرخانه کنگره بین المللی قیام سربداران فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار افتتاح می شود.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رمضانعلی سبحانی فر افزود : به دعوت نمایندگان سبزوار قرار است ˈعلی جنتیˈ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا دوم تیرماه برای افتتاح دبیرخانه کنگره بین المللی شهدای قیام سربداران و رهبران آزاده این قیام به سبزوار سفر کند.

وی با اشاره به درخواست برگزاری کنگره بین المللی شهدای قیام سربداران و رهبران آزاده این قیام در سبزوار گفت : از وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی درخواست شده تا رییس این کنگره شخص وزیر و دبیرخانه آن نیز در دانشگاه حکیم سبزواری باشد که ایشان پذیرفتند.

وی حضور در گلزار شهدای گمنام سبزوار ، برگزاری نشست اختصاصی در خصوص خواسته های فرهنگی و هنری مردم دیار سربداران در این دانشگاه را از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبزوار عنوان کرد.

وی افزود : بازدید از مرقد حاج ملاهادی سبزواری، کتابخانه عمومی و برگزاری نشست با اصحاب فرهنگ و هنر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبزوار است .

نماینده مردم سبزوار همچنین گفت: ساخت پردیس سینمایی بیهقی ، ساخت کتابخانه مرکزی ، احداث فرهنگسرا در ششتمد و تکمیل فرهنگسرا در شهرستان های جوین و جغتای از جمله مطالبات فرهنگی و هنری مردم دیار سربداران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سبحانی فر توجه بیشتر به مشاهیر و مرقد افراد نامدار در سبزوار را نیز از جمله خواسته های مردم این خطه عنوان کرد ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.