اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1393 / کد مطلب: 8858 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :


در وفاداری تیم مذاکره کننده هسته ای بر سر اصول نگرانی نداریم


در وفاداری تیم مذاکره کننده هسته ای بر سر اصول نگرانی نداریم  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در وفاداری تیم مذاکره کننده هسته ای بر سر اصول جمهوری اسلامی هیچگونه نگرانی نداریم.
 
محمدرضا محسنی ثانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای کشور در مذاکرات اخیر از آمادگی کامل و اعتماد و ایستادگی لازم برای تامین منافع ملی ایران برخوردار بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در روند پیشرفت در مذاکرات تاکنون تیم مذاکره کننده به خوبی بر سر اصول نظام ایستادگی کرده و هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداریم.

وی اظهار کرد: با توجه به امیدواری و رعایت اصول از سوی تیم مذاکره کننده، امیدواری ما نیز نسبت به نتیجه مطلوب مذاکرات بیشتر است.

این نماینده مجلس افزود: البته بی ثباتی غرب و کشورهای اروپایی در مواضع خود، امری تکراری است و از همین منظر باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این کشورها از مواضع غیر قانونی خود کوتاه می آیند یا نه.

محسنی گفت: اگر کشورهای اروپایی و آمریکا تصمیم بگیرند در چارچوب معاهده ان.پی.تی با مسئله برخورد نمایند شاهد اتفافات امیدوارکننده ای خواهیم بود در غیر اینصورت و پافشاری بر مواضع قبلی، ما را مجبور به بازگشت به خط گذشته و ادامه فعالیت های قبلی می نماید.

وی تاکید کرد: قوت، قدرت و پایداری تیم مذاکره کننده ایران، امیدواری ما را به نتیجه مثبت مذاکرات دو چندان کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.