اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1393 / کد مطلب: 8855 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن : تکفیری ها بلای جان جامعه اسلامی شده اند



سبزوارپیام- امام جمعه داورزن با اشاره به نقش تروریست ها در سوریه و عراق گفت: تکفیری ها در زمان ما بلای جان جامعه اسلامی شده و نقش غرب و ارتجاع عرب در حمایت از آنان آشکار است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن، اظهار کرد: همه باید متوجه باشند سرویس های اطلاعاتی بیگانگان و کسانی که این جریان ها را تحریک می کنند و پول و سلاح در اختیارشان قرار می دهند دشمن اصلی ما هستند.

وی همچنین به انتخابات اخیر در سوریه اشاره کرد و گفت :انتخابات اخیر در سوریه و انتخاب بشار اسد نشان داد که سوریه همچنان جبهه مقدم پایداری در برابر اسراییل است.

امام جمعه داورزن همچنین 30 خرداد را یادآور سه واقعه بزرگ عنوان کرد و در باره این وقایع مطالبی بیان کرد.

وی افزود: درگیری منافقین با مردم و نظام در سال 1360، با مقاومت مردم انقلابی و سربازان گمنام امام زمان و رهبری خردمند امام خمینی(ره) خنثی شد و ملت ما اجازه عوامل نفاق برای آشوب و خیانت نداد.

وی ادامه داد: در روز 30 خرداد ماه سال 73 هم منافقین ناپاک بمبی را در حرم رضوی نزدیک ضریح امام رضا(ع) منفجر کردند و تعدادی شهید و مجروح شدند.

وی در بخشی از سخنانش گفت : دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری تا انقلاب مهدی (عج) تا پای جان از قرآن و اهل بیت و انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا حمایت خواهند کرد و منافقین را به گورستان خواهند فرستاد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.