اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 26 خرداد 1393 / کد مطلب: 8834 / نظرات: 0

یک مسوول:


2500 مرکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت در کشور ساخته شده است


2500 مرکز درمانی توسط مجمع خیرین سلامت در کشور ساخته شده است سبزوار پیام - معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور گفت: بیش از دو هزار و 500 مرکز درمانی توسط این مجمع در کشور ساخته شده است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، اسماعیل غنیان یکشنبه شب در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود : تشکیل این مجمع در کنار دانشگاه های علوم پزشکی یک ضرورت مهم و حیاتی است.

وی گفت: این مجمع در ساخت مراکز بهداشتی و اهدای دستگاههای درمانی برای بیماران تلاش سازنده ای در حوزه سلامت انجام داده است.

وی ادامه داد: مجمع مزبور به عنوان تشکل مردمی برای جذب و هدایت کمک های خیرین در راستای ارتقای سطح بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شده و هم اکنون 180 شعبه در سراسر کشور دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار هم در این نشست گفت: مهمترین مسئله ای که در تشکیل مجمع باید مورد نظر باشد اعتماد سازی است.

علیرضا مسلم، مجمع خیرین سلامت را بازوی توانای سلامت عنوان کرد و افزود: این مجمع می تواند در حل مشکلات و کمبودهای بهداشت و درمان راهگشا باشد.

وی به روز نبودن تجهیزات بیمارستان ها، خانه های بهداشت، کمبود پایگاه های امداد جاده ای و فرسودگی مراکز درمانی را از جمله کمبودهای سبزوار عنوان کرد و گفت: بیش از 65 درصد خانه های بهداشت این شهرستان قدمت بیش از 25 سال دارند.

وی اظهار کرد: بخش سلامت از اولویت های دولت است و در همین راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته در اجرای طرح تحول نظام سلامت این مسئله را به وضوح درمی یابیم/6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.