اخبار سبزوار پيام : حوادث


اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 26 خرداد 1393 / کد مطلب: 8832 / نظرات: 0


آتش‌سوزی در استخر ارمغان سبزوار


معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: آتش‌ به جان مجموعه سرپوشیده ارمغان سبزوار افتاد و خسارات مالی برجای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی‌صدر با بیان مطلب فوق افزود: این حادثه ساعت 18:45 روز گذشته در خیابان شهید کاوه سبزوار رخ داد که منجر به آتش‌سوزی در طبقه زیرین استخر و بخش سونای آن شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه دارای خسارت جانی نبود و فقط خسارت مالی در بر داشت، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی سازمان برای تخلیه افراد جامانده احتمالی به درون استخر رفته بودند که یکی از افراد سازمان آتش‌نشانی سبزوار با وجود داشتن کپسول هوا به دلیل استنشاق دود زیاد دچار تنگی نفس و خفگی شد.

معصومی افزود: با اقدام به موقع نیروهای آتش‌نشانی این همکار به نام رضا مقدسیان از منطقه خارج و با انجام عملیات احیا قلبی ریوی از مرگ نجات پیدا کرد.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار تصریح کرد: این فرد بلافاصله با آمبولانس اورژانس 115 سبزوار به بیمارستان منتقل و در آنجا تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت که در حال حاضر حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

وی خاطر نشان شد: اطفای این حریق به علت حجم بالای حریق، دود و همچنین دسترسی بسیار سخت به قسمت سونا بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

معصومی در پایان گفت: دلایل حادثه در دست بررسی توسط کارشناسان است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.