اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 خرداد 1393 / کد مطلب: 8817 / نظرات: 0


جمعیت هلال احمر سبزوار توان مقابله با هر حادثه‌ای را دارد


سبزوار پیام ـ رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار در حاشیه مانور طرح کامل اضطراری فرودگاه سبزوار گفت: جمعیت هلال احمر سبزوار توان مقابله با هر حادثه‌ای را دارد.
 
 به گزارش "سبزوار پیام"رضا شهرآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سبزوار بابیان اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند، اظهار داشت: ما در جمعیت هلال احمر سبزوار اعتقاد داریم که باید برای مقابله با هر حادثه‌ای آماده باشیم و در همان ساعت‌های نخست حوادث در میدان کمک به مردم و هم‌وطنانمان قرار گیریم.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به آمادگی نیروهای امداد و نجات شهرستان از ابتدای آغاز سفرهای تابستان ادامه داد: از همان روزهای ابتدایی سفرهای تابستان در راستای کاهش حجم تصادفات جاده‌ای و کمک به مصدومین حوادث تیم‌های امداد و نجات در پایگاه‌ها مستقر و پایگاه‌ها نیز به امکانات لازم تجهیز شده‌اند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان یکی از ارکان اصلی درگیر در حوادث باید در آمادگی کامل و جامع به لحاظ تجهیزات و نیرو باشد.

شهرآبادی بابیان اینکه در مدت اخیر برنامه‌های زیادی در راستای ارتقاء سطح دانش امدادگران و نجات‌گران این مجموعه در سبزوار صورت گرفته است، افزود: سرکشی و بازدیدهای مدون از پایگاه‌های جاده‌ای، برگزاری دوره آموزشی نجات و امداد در سبزوار، تجهیز پایگاه‌های جاده‌ای، برگزاری دوره‌های آموزش همگانی و... بخشی از این فعالیت‌هاست.

این کارشناس امداد و سوانح کشور گفت: خوشبختانه امروز نیروهای جمعیت هلال احمر سبزوار هم در واحد جوانان و هم در واحد امداد و نجات توانستند نمره خوبی را در حوزه نجات مصدومین و انتقال آنان از منطقه خطر به منطقه امن و انتقال به بیمارستان‌ها کسب کنند.

شهرآبادی یادآور شد: بیش از 75 نیروی داوطلب از واحد جوانان و امداد و نجات، سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودوری کمک‌دار و یک دستگاه خودروی ست‌نجات در این مانور شرکت داشتند./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.