اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 خرداد 1393 / کد مطلب: 8811 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار/سربازان گمنام امام زمان(عج) محافظان انقلاب و نظام هستند


 امام جمعه سبزوارگفت: سربازان گمنام امام زمان(عج)محافظان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
حجت السلام  غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار ضمن تبریک میلاد حجه بن الحسن (ع) گفت: از سال 90 روز میلاد امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام در تقویم ملی کشور ثبت شده است.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات دستگاه محور تامین امنیت در کشور است افزود: انقلاب اسلامی همواره مورد تهدید کشورهای مختلف و توطئه های  استکبار جهانی بوده است که به جرات می توان گفت مجاهدت های ایثارگرایانه سربازان گمنام امام زمان بسیاری از این تهدیدات را خنثی کرده است.

خطیب جمعه سبزوار  برگزاری جشن های نیمه شعبان را بسیار با برکت  دانست و اظهار کرد: مردم باید نسبت به خواندن دعای فرج و توجه به محتوای آن اهتمام بیشتری ورزند و آن را سرلولحه خود قرار دهند.

حجت اسلام ابراهیمی با بیان اینکه منتظران واقعی ولی عصر(عج) در برابر هر گونه فتنه انگیزی  ایستادگی می کنند ادامه داد: خودسازی فردی و اجتماعی، عدم حضور در محیط فساد و پایداری در برابر مفسدین وجلوگیری از انحرافات فکری  باعث می شود که جزء منتظران واقعی حضرت حجت (ع) قرار گیریم.

وی همچنین از وضعیت بد حجابی در سبزوار انتقاد کرد و گفت: سبزوار جزء اولین شهرهایی است که مردمش با آمدن اسلام به ایران مسلمان شدند و باید نسبت به اشاعه امر به معروف  و ارتقاء وضعیت فرهنگی اجتماع توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با گلایه از اعضاء شورای فرهنگ عمومی سبزوار خاطر نشان کرد: مسئولان باید ضمن ارائه راهکارهای مناسب اقدامات عملی نیر انجام دهند.

وی با هشدار نسبت به افزایش قلیان سراها و استعمال دختر و پسر خواستار برخورد با متخلفان شد.مهر

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.