اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1393 / کد مطلب: 8808 / نظرات: 0

مدیر عامل ایرنا :


اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش های سربازان گمنام است


اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش های سربازان گمنام است مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیامی به وزیر اطلاعات هفته سرباز گمنام را تبریک گفت و افزود:بی شک امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین المللی و آرامش و امنیت جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی سربازان گمنامی است که دایم در جهاد فی سبیل الله هستند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا،محمد خدادی در پیام خود به حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی آورده است: هدف از تاسیس وزارت اطلاعات ایجاد و گسترش امنیت پایدار داخلی با استفاده از همه ظرفیت های درون و برون سیستمی است.

وی در این پیام افزوده است: توسعه امنیت و احساس امنیت در عرصه های مختلف با نگاه داخلی و توسعه امنیت در جهت بسط گسترش منافع ملی با نگاه برون مرزی از وظایف ذاتی این نهاد حاکمیتی است.

مدیر عامل ایرنا ادامه داده است:اعتقاد این مجموعه به آموزه های انسانی، دینی و مبتنی بر حس خداجویی است که باعث حفظ کیان نظام در مبارزه با عوامل بیگانه و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه های بیشمار دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون شده است.

خدادی تاکید کرده است: مجموعه وزارت اطلاعات در دولت تدبیر و امید در مسیر تحقق ماموریت های قانونی گام برداشته و دستاوردهای خوبی در این عرصه داشته است.

وی با بیان اینکه « این عملکرد همواره مورد تایید و حمایت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بوده است»، آورده است: به طوری که ایشان معتقدند وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حرکت می کند و در مقابل جبهه باطل پیروز و موفق خواهد شد.

مدیر عامل ایرنا افزوده است:ایشان همچنین همواره تاکید دارندکه استحکام و روزآمدی دستگاه اطلاعاتی کشور یکی از پایه های مهم اقتدار نظام اسلامی محسوب می شود.

خدادی خطاب به وزیر اطلاعات اظهار داشته است: فرارسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود، امام عصر (عج) فرصتی مغتنم است تا اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن تبریک این میلاد خجسته و هفته سرباز گمنام به جنابعالی و خانواده بزرگ وزارت اطلاعات، از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

روز نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.