اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 خرداد 1393 / کد مطلب: 8799 / نظرات: 0

فرماندار در نشست شورای اداری سبزوار :


همه ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند


همه ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان عج هستند  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت : همه ملت ایران قدردان عزیزانی هستند که در وزارت اطلاعات به عنوان سربازان گمنانم امام زمان (عج ) ،مشغول انجام وظیفه و خدمت هستند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم شعبانی روز سه شنبه در شورای اداری سبزوار افزود : بخش عمده ای از امنیت داخل ،مرزها و آن سوی مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون فداکاری ، ایثارگری ، رشادت و شهادت طلبی های این عزیزان است که خاموش و گمنام، این امنیت پایدار را برای ملت ایران فراهم می کنند.

رییس شورای تامین سبزوار با تبریک ولادت حضرت ولی عصر (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد : این روز نامگذاری بسیار مناسبی است .

وی با قدردانی از تلاش های سربازان امام زمان (عج) افزود : امروز به مدد خدمات این عزیزان امنیت پایداری را در کشور شاهد هستیم .

وی ادامه داد : همه سربازان گمنام امام زمان (عج) سربازان امام راحل بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی هستند و امروز در رکاب ولایت و ولی امر مسلمین انجام وظیفه می کنند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی هم در این نشست بر وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت : اقتدار فرهنگی و اقتصادی تابع مستقیمی از انسجام اجتماعی و همگرایی فرهنگی است .

وی افزود : نظام جمهوری اسلامی با وجود تکثر اقوام ، مذاهب و فعالیت های احزاب و جریان های سیاسی از وحدت و انسجام بالایی برخوردار است .

وی با بیان اینکه یکی از طراحی های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ، ایجاد تفرقه است ، افزود : همه می باید نسبت به توطئه ها هوشیار باشیم.

وی در ادامه بر تحقق شعار امسال هم از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد و گفت : مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندی شعارهایی که برای هر سال انتخاب می کنند متناسب با شرایط ، نیازها و پیشرفت جامعه است .

وی ادامه داد : تمام شعارهایی که برای هر سال انتخاب می شوند با هم پیوند ارگانیک و انسجام درونی دارند و وقتی در کنار همدیگر قرار می گیرند منظومه ای را پیش روی همه ما قرار می دهند که مسیر راه را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه راهبرد عزم ملی و سبک مدیریت جهادی ، پیش برنده اقتصاد و فرهنگ است ، افزود : مدیریت جهادی سبک مدیریتی کاملا آزمون پس داده و خاص نظام اسلامی است که تجربه موفقیت آمیز آن را در دوره های مختلف انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس آزمودیم.

وی ادامه داد : محور و مبنای مدیریت جهادی باورعمیق به خداوند و اخلاص در عمل است .

وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) به تشریح روند نامگذاری این روز پرداخت .

وی با بیان بخشی از عملکرد اداره کل در تامین امنیت استان به تبیین نقش مدیران اجرایی ، ائمه جمعه ، علما و همچنین حراست ها در تحقق شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.