اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 خرداد 1393 / کد مطلب: 8783 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


43میلیارد ریال اعتبار برای داورزن پیش بینی شد


43میلیارد ریال اعتبار برای داورزن پیش بینی شد  سبزوار پیام - فرماندار داورزن گفت : امسال حدود 43 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است .

به گزارش "سبزوار پیام"به نقل از ایرنا رضا فلاحی افزود: این میزان اعتبار برای 85 طرح نیمه تمام در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، نگهداری ، پشتیبانی و ... پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در صورت تخصیص کامل این اعتبارات ، حدود 20 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان داورزن آسفالت می شود.

وی افزود : همچنین با تخصیص این اعتبارات، مدرسه ابتدایی روستای کلاته سادات ، خوابگاه دبیرستان روستای مهر و مدرسه استثنایی چهار کلاسه داورزن بهره برداری می شود.

وی همچنین اجرای طرح هادی روستای نهالدان و بهره برداری از ساختمان مرکز درمان بستر داورزن را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که با تخصیص کامل اعتبارات به سرانجام می رسد.

فرماندار داورزن همچنین در خصوص اعتبار پیش بینی شده برای این شهرستان گفت : با توجه به جمعیت و تازه تاسیس بودن این شهرستان اعتبار پیش بینی شده تکافوی نیازها را نمی کند و بیشتر این اعتبار بایستی صرف دیون و مطالبات پیمانکاران شود.

وی میزان اعتبارات ماده 180 برای شهرستان داورزن را هم 18 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : این میزان اعتبار برای بالابردن شاخصه هایی همچون آب ، راه ، سلامت و ... در شهرستان های تازه تاسیس و کمتر برخوردار در نظر گرفته شده تا به تعادل و توازن شاخصه ها در همه مناطق کشور دست یابیم.

فلاحی با بیان اینکه پیش بینی اعتبارات تملک دارایی شهرستان داورزن در مقایسه با سال گذشته 16 درصد کاهش داشته است ، افزود : با وجود اینکه برای اعتبارات امسال کاهش نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم اما برای بودجه تخصیص و محقق شدن مهم است.

وی با اظهار اینکه بودجه ای قابل دفاع است که بیش از 90 درصد آن محقق شود، گفت : از مجموع اعتبارات سال گذشته استان فقط 45 درصد محقق شد که این نشان دهنده اشکالات پیش بینی بودجه سال گذشته بود.

فرماندار داورزن افزود : واقع بینانه تر بودن بودجه امسال نسبت به سال گذشته از جمله نکات قوت بودجه است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.