اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1393 / کد مطلب: 8776 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن:


ملت به بدخواهان نظام الهی اجازه نفاق افکنی و تفرقه اندازی نخواهد داد


ملت به بدخواهان نظام الهی اجازه نفاق افکنی و تفرقه اندازی نخواهد داد سبزوارپیام- امام جمعه داورزن گفت :این ملت به بدخواهان نظام الهی اجازه نفاق افکنی ، تفرقه اندازی و فتنه گری نخواهد داد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن در سخنانی پیرامون سرآغاز قیام موحدان راستین و پیروان اهل بیت (ع) به رهبری امام خمینی (ره) مطالبی بیان داشت .

وی اظهار کرد:ملت قدر شناس ایران راه امام (ره) را ،راه اهل بیت (ع) و اسلام ناب می داند و هر حرکتی که در مملکت اتفاق می افتد رصد می کند .

وی گفت: اگر حرکتی و تفکری و جریانی بخواهد به راه امام (ره) و رهبری و شهدا و اسلام ناب و تشیع راستین ضربه وارد کند ، از دست این ملت با شعور بالای سیاسی تو دهنی خواهد خورد.

خطیب جمعه داورزن به قیام 15 خرداد اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) به مخالفت با سیاست های استکباری بیگانه و استبداد داخلی رژیم پهلوی طاغوت وابسته بپاخاست که در قیام 15 خرداد 42 حضرت امام (ره) دستگیر و به زندان تهران منتقل شدند.

وی افزود: با انتشار خبر دستگیری امام (ره) حرکت های مردمی عظیمی ، با شعار یا مرگ یا خمینی ، در تهران و قم و سایر شهرستان ها آغاز شد و شاه با نیروهای پلیس حرکت مردم را به خاک و خون کشید و با مقاومت مردم ،حماسه 15 خرداد سال 42 شکل گرفت.

وی ادامه داد: علمای قم و شهرستان ها در اعتراض به دستگیری امام (ره) به تهران آمدند و رژیم پهلوی برای جلوگیری از حرکت جدید و بزرگتر ، دو ماه بعد حضرت امام (ره) و سایرعلمای دستگیر شده را آزاد کرد.

وی افزود: در فروردین 1343 حضرت امام (ره) در میان استقبال پرشور مردم وارد قم گردید و نهضت اسلامی ادامه یافت.

امام جمعه داورزن همچنین به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) اشاره کرد و گفت : امسال نیز مردم قدر شناس ایران اسلامی در روزهای 14 و 15 خرداد بیعت مجدد و با شکوهی با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلام و مقام معظم رهبری داشتند.

امام جمعه داورزن اظهار کرد: ملت ما با تمام توان راه امام راحل را پشت سر امام خامنه ای تا حضور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهند داد و موانع را از مسیر راه بر خواهند داشت.

وی همچنین با تبریک روز جوان گفت : جوانان از فرصت ها درست بهره برداری کنند و در جامعه اسلامی هدفمند به جلو بروند.

وی افزود: جوانان با هر گونه مانع و عوامل بازدارنده از اهداف دینی مبارزه کنند و به دنبال ساختن خود و جامعه اسلامی باشند.

خطیب جمعه داورزن همچنین در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان در مورد نیمه شعبان و دیگر مناسبت های این هفته مطالبی بیان کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.