اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 خرداد 1393 / کد مطلب: 8767 / نظرات: 0


1600 زائر از سبزوار به مرقد مطهر امام راحل اعزام شدند


 رییس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سبزوار گفت: 1600 زائر از مردم این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی ایشان اعزام شدند .
 
علیرضا رادمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اعزام شوندگان از اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان ، کارمندان ، دانشجویان و ... هستند .

وی با تاکید بر ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل (ره) اظهار کرد : تبین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی محور برنامه های ستاد در امسال است .

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام راحل گفت : اندیشه های امام راحل تنها متعلق به یک زمان و کشور ما نیست بلکه تفکر ایشان تفکری جهان شمول و مربوط به همه زمان ها است .

وی با تاکید بر هر چه بیشتر کیفی کردن برنامه های ستاد در سبزوار اظهار کرد : علاوه بر زیارت حضرت معصومه (س) و جمکران برنامه های فرهنگی متعددی برای زائران در طول مسیر پیش بینی شده است .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار ، با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای روزهای 13 ، 14 و 15 خرداد گفت: 40 عنوان برنامه در مساجد و حسینیه های این شهرستان شامل برگزاری مجالس سخنرانی ، سوگواری و محفل انس با قرآن برگزار می شود .

وی برگزاری همایش فرزندان روح الله ، برپایی ایستگاه های صلواتی ، برگزاری مسابقات فرهنگی از آثار و وصیت نامه امام راحل (ره) ، برگزاری دسته روی هیات های مذهبی با عنوان حرم تا حرم ، برگزاری محافل انس با قرآن ، توزیع بسته های فرهنگی ، توزیع لوح فشرده در تبیین اندیشه ها و مبانی فکری امام را از جمله دیگر برنامه های سالگرد امام راحل (ره) در سبزوار عنوان کرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.