اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1393 / کد مطلب: 8765 / نظرات: 0

در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع)


از یکهزار و 600 جانباز شهرستان سبزوار تجلیل شد


از یکهزار و 600 جانباز شهرستان سبزوار تجلیل شد سبزوارپیام - به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، دوشنبه شب طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان ، جانبازان و خانواده های آنان از یک هزار و 600 جانباز 15درصد به بالای شهرستان سبزوار تجلیل شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، امام جمعه سبزوار در این آیین گفت : جانبازان سند افتخار و عزت ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی افزود : جانبازان مانده اند تا ارزشهای انقلاب اسلامی همچنان برای نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی زنده بماند.

وی با تاکید بر بازگو کردن خاطرات دفاع مقدس و ارزشهای آن دوران برای مردم بویژه نسل جوان، گفت : نسل های بعدی بدانند که این نظام الهی به چه قیمت و بهایی به دست آمده و پیروز شده است.

امام جمعه سبزوار بر اشاعه و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس به جوانان تاکید کرد و افزود: حفظ این ارزشها و انتقال آن به نسل حاضر از ضرورت هاست .

حجت الاسلام ابراهیمی دفاع مقدس را یک دوره تاریخی در انقلاب اسلامی دانست و افزود : تجربیاتی که ما در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم باعث شد که با اتکا به توان خود در مقابل دشمنان بایستیم .

وی به تغییر رویکرد دشمن در عرصه کنونی اشاره کرد و ادامه داد : امروز نوع و روش مبارزه دشمن تغییر یافته و دشمن با حمله به اعتقادات ما قصد نابودی فرهنگ اسلامی را دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در این آیین گفت : اقتدار و عزت امروز کشور مدیون رشادت های شهدا،ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

علیرضا فیلسرایی ، جانبازان را الگوهای روشن دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : بایستی هر چه بیشتر وقایع جنگ و دفاع مقدس توسط این بزرگواران به نسل جوان جامعه انتقال یابد.

وی اظهار کرد : جانبازان و ایثارگران دین بزرگی بر گردن جامعه ما دارند آنان از مال و جان خویش گذشتند و تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند.

وی ادامه داد : در حال حاضر مهم ترین وظیفه جامعه در قبال جانبازان احترام و گرامی داشتن دستاوردهای ایثار این عزیزان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار همچنین گفت : جانبازان سرمایه های عظیم جامعه هستند که باید هر چه بیشتر با فراهم آوردن زمینه و شرایط قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنان باشیم.

در این مراسم امام جمعه سبزوار قول کمک هزینه وام قرض الحسنه 15 میلیون ریالی برای تشرف این جانبازان به سفر عتبات عالیات را داد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.