اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 خرداد 1393 / کد مطلب: 8763 / نظرات: 0


امام جمعه موقت خوشاب:حضرت عباس (ع) مصداق واقعی ولایتمداری ، غیرت و رشادت علوی است


سبزوار پیام - امام جمعه موقت خوشاب گفت : حضرت ابوالفضل العباس (ع) مطیع ترین سرباز ولایت و مصداق واقعی غیرت و رشادت علوی است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم شبیری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شاخصه بارز حضرت عباس (ع) را ولایتمداری عنوان کرد و افزود : آن حضرت پشت و پناه ولایت امر بود و تا آخرین حد توان از امام حسین (ع) و آرمان های ایشان پشتیبانی کردند.

وی بیان کرد : شجاعت ، غیرت ، وفاداری و ادب از صفات بارز حضرت ابوالفضل العباس (ع) است و بزرگی و عظمت مقام آن حضرت به گونه ای است که امامان معصوم (ع) در موارد متعدد بر فداکاری ها، جانبازی ها و عظمت شخصیت آن بزرگوار تأکید فرموده اند.

وی بیان کرد : امام صادق (ع) ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به عنوان شخصیتی معرفی می کند که از ایمان استوار و بینش نافذ برخوردار بوده و در راه امام بزرگوارش به جهاد برخاسته است.

وی گفت : حضرت عباس (ع) ویژگی ها و فضایل فراوانی دارد که القاب و کنیه های آن حضرت مانند قمر بنی هاشم، سقای کربلا، ، پرچم دار کربلا، ، باب الحوائج و عبد صالح،نشانگر برخی از این فضایل است .

امام جمعه موقت خوشاب با تبریک روز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز افزود : جانبازان شهیدان زنده انقلاب و محبوب ترین بندگان خداوند هستند.

حجت الاسلام شبیری نسب با قدردانی از فداکاریهای جانبازان افزود : امروز عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی را مدیون رشادت های جانبازان و ایثارگران هستیم.

وی از همسران جانبازان نیز قدردانی کرد و گفت : این بزرگواران در طول حیات ، خود را وقف این جانبازان کرده اند که جای سپاس و تقدیر دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.