اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1393 / کد مطلب: 8749 / نظرات: 0


250 نفر از خوشاب برای زیارت مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند



سبزوار پیام – فرماندار خوشاب گفت : 250 نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم تهران می شوند .
 
به گزارش" سبزوار پیام" حسین ابراهیم کردیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :کاروان مزبور از اقشار مختلف مردم این شهرستان هستند .

وی هدف از اعزام این کاروان را تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های والای ایشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد.

فرماندار خوشاب اظهار کرد: تمام امکانات برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم با استفاده از همه ظرفیت های این شهرستان فراهم شده است.

وی روزهای 13 ، 14 و 15 خرداد را روزهای تاریخی عنوان کرد و گفت : این مناسبت های تاریخی بهترین فرصت برای بیان و یادآوری وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل در این پیروزی ها است .

وی با تاکید بر ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) گفت :جوانان و نوجوانان امروزی باید بیشتر با سیره و افکار امام خمینی (ره) آشنا شوند.

ابراهیمی کردیانی، ترویج اندیشه های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را حرکتی بزرگ و موثر در جهت آزادی و عدالت در جوامع بشری عنوان کرد و افزود : امام راحل (ره) راه نجات بشریت از اسارت نفس درون و مستکبران بیرونی را اقتدا به قرآن، ائمه اطهار(ع) و معارف اسلامی می دانست.

فرماندار خوشاب اظهار کرد : برگزاری مراسم شبی با قرآن ، برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی آثار امام راحل از جمله برنامه هایی است که به یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خوشاب انجام می شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.