اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1393 / کد مطلب: 8748 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب :بهره مندی روستاهای خوشاب از آب آشامیدنی پایین تر از میانگین استانی است


سبزوار پیام - فرماندار خوشاب گفت : شاخص برخورداری روستاهای این شهرستان از آب آشامیدنی پایین تر از میانگین استانی است .
 
به گزارش"سبزوار پیام" حسین ابراهیمی کردیانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از مجموع 75 روستای این شهرستان ،38 روستا دارای شبکه کامل آبرسانی و سطح یک هستند.

وی با بیان اینکه هفت روستای شهرستان خوشاب با تانکر سیار آبرسانی می شوند، به مجتمع های آبرسانی نیمه تمام این شهرستان هم اشاره کرد و گفت : این مجتمع های نیمه تمام شامل مجتمع های نوده انقلاب ، نصر ، امامت ، نور (روکی ) ، ینگ و دهنو و دره یام در شهرستان خوشاب است .

وی گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این مجتمع ها ، تمامی روستاهای بالای 20 خانوار خوشاب از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند می شوند.

وی با اظهار اینکه تکمیل این شش مجتمع آبرسانی شهرستان خوشاب بالغ بر 130 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ابراز امیدواری کرد که طی سال های آتی با برنامه ریزی مناسب و تخصیص اعتبارات مشکل آبرسانی به روستاها برطرف شود.

ابراهیمی کردیانی گفت : حل مشکل آبرسانی به روستاهای شهرستان خوشاب نیازمند توجه ویژه از محل اعتبارات ملی است .

فرماندار خوشاب به سفر امروز مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به خوشاب اشاره کرد و گفت : در این سفر ایشان به همراه نمایندگان مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن از پروژه مجتمع آبرسانی هشت روستایی نور (روکی ) خوشاب بازدید خواهند داشت.

وی ادامه داد : همچنین در این سفر مشکلات آبرسانی روستاهای خوشاب و روستاهایی که با تانکر سیار آبرسانی می شوند، مورد بررسی قرار می گیرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.