اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1393 / کد مطلب: 8747 / نظرات: 0


فرماندار جوین:ترویج تفکر آزادی بخش امام راحل وظیفه همگانی است


سبزوار پیام - فرماندار جوین گفت : ترویج اندیشه ها و تفکر آزادی بخش امام راحل وظیفه و رسالتی همگانی است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" ابراهیم جدی کار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این اندیشه ها برگرفته از اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) است که بایستی بیش از پیش در بین همه مردم بویژه نسل جوان جامعه ترویج شود.

وی با بیان اینکه وظیفه شرعی هر مسلمانی است که این تفکر ارزشمند را اشاعه دهد ، گفت: هر روز که می گذرد نه تنها کشور اسلامی ایران بلکه همه دنیا به اندیشه های امام راحل احساس نیاز بیشتری می کنند.

وی ادامه داد: اندیشه های امام راحل تنها متعلق به یک زمان و کشور ما نیست بلکه تفکر امام تفکر جهان شمولی و مربوط به همه زمان ها است .

فرماندار جوین اظهار کرد: اشاعه اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انسانیت ، استقلال و حریت را برای مردم جهان به ارمغان می آورد .

وی با تاکید بر تبیین و ترویج هر چه بیشتر اندیشه ها و تفکر امام خمینی (ره) در جامعه گفت : موضوع اندیشه های امام راحل می تواند موضوع همایش ها ، نشست ها و برنامه های فرهنگی باشد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای آثار ، اندیشه ها و وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) گفت : هر چند در این زمینه کارهای خوبی شده ولی هنوز هم به حد انتظار مطلوب نرسیده ایم و نیازمند کار بیشتر در این حوزه هستیم .

وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود : با توجه به نامگذاری امسال و علاقمندی به آثار و اندیشه های امام در خارج از مرزهای ایران اسلامی بایستی در بخش فرهنگی هر چه بیشتر به این اندیشه ها بپردازیم .

جدی کار اظهار کرد : مدارس و محیط های آموزشی بویژه دانشگاه ها هم بایستی رویکرد ترویج اندیشه های و آثار امام راحل را در برنامه خود داشته باشند.

فرماندار جوین همچنین با اشاره به بسیج همه امکانات این شهرستان در راستای برگزاری بهتر برنامه های سالگرد ارتحال امام راحل گفت : 320 نفر از مردم جوین به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی ایشان اعزام می شوند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.