اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1393 / کد مطلب: 8746 / نظرات: 0


120 نفر زائر از داورزن به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می شوند


سبزوار پیام - فرماندار داورزن از اعزام 120 نفر از مردم این شهرستان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی ایشان خبر داد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" رضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این کاروان که از اقشار مختلف مردم داورزن هستند به وسیله سه دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می شوند.

وی اظهارکرد: تمام امکانات داورزن برای برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم با استفاده از همه ظرفیت های این شهرستان فراهم شده است.

وی با تاکید بر ترویج اندیشه های امام خمینی (ره)، گفت :جوانان و نوجوانان امروزی باید هر چه بیشتر با سیره و افکار امام خمینی (ره) آشنا شوند.

وی برگزاری همایش ها ، جلسات هم اندیشی و برنامه های فرهنگی را در جهت ترویج اندیشه های امام بویژه در بین نسل جوان جامعه را بسیار سودمند عنوان کرد و افزود : همه ما بایستی سعی کنیم سیره عملی امام راحل (ره) را در زندگی خود پیاده کینم.

فرماندار داورزن همچنین با تاکید بر الگو گرفتن از زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت : بایستی مدیران و مسوولان که دارای مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند با عملکرد درست خود مروج عملی اندیشه های امام راحل (ره) باشند.

وی با اشاره به ساده زیستی امام راحل (ره) در تمام مراحل زندگی خود گفت : بایستی همه مردم بویژه مسوولان منویات امام راحل (ره) در تمام ابعاد زندگی را نصب العین خود قرار دهند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.