اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1393 / کد مطلب: 8742 / نظرات: 2

امام جمعه ششتمد:


امام راحل ،اسلام را حیاتی دوباره بخشید و به مسلمین عزت داد


امام راحل اسلام را حیاتی دوباره بخشید و به مسلمین عزت داد سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت : امام راحل ،اسلام را حیاتی دوباره بخشید و به مسلمین عزت داد و با اثبات اصل نه شرقی و نه غربی خودباوری را در ما ثبیت کرد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود: مطرح شدن اسلام عزیر در دنیا یکی از اقدامات امام راحل در دفاع از اسلام بود.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی همچنین مجلس خبرگان رهبری را پایه گذاری کرد تا بعد از رحلت ایشان، خبرگان این ملت با انتخاب رهبر، به نگرانی امت اسلامی پایان دهند.

امام جمعه ششتمد گفت : امروز خدا را شاکریم که رهبری هوشیار ، شجاع ، باتدبیر ، بصیر و با مدیریت قوی داریم که بیش از دو دهه انقلاب اسلامی را از بحران ها ، کوران ها و فتنه ها نجات داد.

خطیب جمعه ششتمد به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسوولان نظام اشاره کرد و افزود: ایشان در این سخنان نیز بار دیگر بر حمایت از دولت تأکید کردند.

استاد حوزه علیمه سبزوار به سالروز تولد امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: سالروز تولد حضرت سیدالشهدا را روز پاسدار نامیده اند چرا که پاسداران ما آقا و مقتدایشان حضرت امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: ماه شعبان موالید بزرگی دارد و یکی از آنها تولد بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل (ع) است که ایشان در بین امامزادگان دارای شخصیتی متفاوت و ممتازی می باشند.

امام جمعه ششتمد افزود: حضرت ابوالفضل(ع) الگوی ایثار و فداکاری است و منزلتی در قیامت دارد که همه شهدا به ایشان غبطه خواهند خورد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.