اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 خرداد 1393 / کد مطلب: 8731 / نظرات: 0

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس:


با اصلاح شیوه های حمایتی زمینه توسعه ورزشهای همگانی در جامعه فراهم می شود


با اصلاح شیوه های حمایتی زمینه توسعه ورزشهای همگانی در جامعه فراهم می شود  عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی گفت : باید شیوه های حمایت بخش خصوصی در ورزش ،بویژه ورزش قهرمانی اصلاح شود تا زمینه ورزش های همگانی بیشتر در جامعه فراهم گردد.
 به گزارش ایرنا ، رمضانعلی سبحانی فر در حاشیه برگزاری گردهمایی مسوولان ورزش استان خراسان رضوی در سبزوار در جمع خبرنگاران بر همگانی کردن ورزش در جامعه تاکید کرد.

وی افزود : طبق مصوبه مجلس ،دولت مکلف است با همکاری ادارات مسکن و شهرسازی ، جهاد کشاورزی و مشارکت مردمی زمینه های ورزش همگانی در روستاها را نیز فراهم آورد.

نماینده مردم سبزوار، جوین ،جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : ادارات ورزش و جوانان بایستی از فرصت پیش آمده در فروش املاک مازاد و بلا استفاده خود استفاده کنند.

وی افزود: طبق این ماده قانونی درآمد حاصله از فروش املاک مازاد ادارات ورزش و جوانان بعد از واریز به حساب خزانه ، به آنان برگشت داده خواهد شد.

وی سهم اعتبارات ادارات ورزش و جوانان را در استان خراسان رضوی و کشور کافی ندانست و گفت: ادارات با تدبیر و مصلحت اندیشی باید بر مشکلات خود فائق آیند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هم اظهار کرد : وزارت ورزش و جوانان به دنبال ایجاد فرصت های مناسب برای ورزش عموم مردم است.

کوروش صبوریان با اشاره به مصوبه قانونی فروش املاک و مستغلات در وزارت ورزش و جوانان، افزود : علاوه بر این واگذاری پروژه های در حال انجام به بخش خصوصی نیز امکان پذیر است.

وی گفت: ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها می توانند پروژه های تا 50 درصد و کمتر خود را برای تکمیل با مشارکت بخش خصوصی به سرانجام برسانند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به استادیوم 15 هزار نفری در حال احداث سبزوار اشاره کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی و مشارکت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) این استادیوم تا سال آینده بهره برداری می شود.

وی افزود : درصورت استفاده از اعتبارات دولتی تکمیل این مکان ورزشی هشت سال به طول خواهد انجامید.

وی بیان کرد: علاوه بر شهرستان سبزوار در شهرستانهای مشهد و نیشابور نیز این گونه پروژه ها به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه دولت در حذف سقف مشمول مالیات برای حمایت کنندگان از ورزش قهرمانی، گفت: برای کمک به ورزش قهرمانی کشور باید تعامل بیشتری با این حمایت کنندگان مالی ورزش، وجود داشته باشد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.