اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 خرداد 1393 / کد مطلب: 8728 / نظرات: 1

فرماندار داورزن:


مهم‌ترین خواسته مردم داورزن استقرار ایستگاه دیجیتال است


مهم‌ترین خواسته مردم داورزن استقرار ایستگاه دیجیتال است سبزوار پیام ـ فرماندار داورزن گفت: مهم‌ترین خواسته مردم داورزن استقرار ایستگاه دیجیتال در این شهرستان است.

به گزارش"سبزوار پیام" رضا فلاحی‌عشرت‌آبادی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری که با حضور نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته مبلغی بالغ بر 350 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد که بنا بود بیش از 170 میلیون آن از طریق صدا و سیمای استان در راستای احداث ایستگاه  دیجیتالی کاهک اختصاص داده شود که هنوز تخصیص نیافته است.

وی افزود: این بودجه در استان مصوب شده و حق مردم این دیار و درخواست مردم این منطقه از نمایندگان پیگیری برای بازگشت این اعتبار است.

فرماندار داورزن با اشاره به اینکه هنوز ادارات شهرستان به طور کامل مستقل و استقرار پیدا نکرده‌اند، ادامه داد: اگر ادارات در این شهرستان استقرار پیدا کنند شاهد توسعه سریع آن خواهیم بود.

فلاحی‌عشرت‌آبادی در خصوص نمایندگان مردم این شهر در مجلس نیز گفت: با وجود اینکه هردو نماینده به گروه‌ها و احزاب مختلفی گرایش دارند اما با همدلی و همبستگی کارهای حوزه انتخابیه خود را نیز انجام می‌دهند.

این مسئول در پایان عنوان داشت: تنها راه توسعه شهرستان داورزن داشتن همدلی بین مسئولان است./6
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.