اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 خرداد 1393 / کد مطلب: 8720 / نظرات: 0


دستور وزیر راه بر افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار


دستور وزیر راه بر افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار پروازهای تهران – سبزوار که با اختلال پرواز در روزهای سه شنبه مواجه شده بود طبق روال گذشته انجام می شود .
به گزارش سبزوار ما ،در پی تذکر نماینده مردم شریف و پر تلاش سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد به وزیر راه و شهر سازی در رابطه با لغو پروازهای سه شنبه مسیر تهران سبزوارمعاون وزیر راه گفت : لغو برخی پروازهای در مسیر تهران سبزوار به دلیل نقص فنی بوده و بزودی این پروازها از سر گرفته می شود .
سبحانی فر در این خصوص به خبر نگارماگفت: با پیگیری بعمل آمده از سازمان هواپیمایی کشوری علت لغو پروازها بررسی شد و این سازمان برای رفع موانع موجود اعلام آمادگی نموده است .
نماینده مردم شریف سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد اضافه کرد سازمان هواپیمایی علت لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان را در برخی مسیرها نقص فنی اعلام کرد و اعلام نمود پس از رفع مشکل برقراری پروازها بزودی انجام می شود .
وی همچنین افزود بمنظور افزایش پروازهای مسیر تهران به سبزوار از 4 پرواز به 7 پرواز در هفته طی یک نامه ای به ریاست مجلس از ایشان در خواست شد که از وزیر محترم راه و شهرسازی خواسته شود تا پروازهای سبزوار از 4 پرواز به هفت پرواز در هفته افزایش داده شود که خوشبختانه وزیر در هامش نامه این نامه به معاون امور هواشناسی و هوانوردی دستور داده است که این خواسته نماینده سبزوار تحقق یابد .
بر اساس این گزارش در صورت محقق شدن خواسته نماینده و دستور وزیر هر شب یک پرواز در مسیر تهران – سبزوارو بالعکس خواهیم داشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.