اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 خرداد 1393 / کد مطلب: 8716 / نظرات: 0

فرماندار جوین :


37 میلیارد ریال اعتبار برای جوین پیش بینی شده است


37 میلیارد ریال اعتبار برای جوین پیش بینی شده است سبزوار پیام - فرماندار جوین گفت : امسال بیش از 37 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است .
 
به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ابراهیم جدی کار  افزود: در صورت تخصیص کامل این اعتبارات ، 20 درصد از پروژه های نیمه تمام شهرستان جوین به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این میزان اعتبار برای 74 طرح نیمه تمام در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی ، نگهداری ، پشتیبانی و ... پیش بینی شده است .

وی تکمیل ساختمان های فرمانداری و بخشداری عطاملک، اجرای روکش آسفالت محور رحمت آباد به حکم آباد و آسفالت روستای ˈکمایستانˈ را از جمله پروژه های اولویت دار این شهرستان اعلام کرد .

وی اظهار کرد : اعتبارات تملک دارایی شهرستان جوین در مقایسه با سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است .

فرماندار جوین مجموع پروژه های عمرانی نیمه تمام این شهرستان را هم 47 مورد اعلام کرد و گفت : شش پروژه از این پروژه ها ملی و 28 پروژه استانی است .

جدی کار افزود: 13 پروژه عمرانی این شهرستان هم از محل اعتبارات داخلی دستگاه های اجرایی تامین می شود.

وی پروژه های ملی جوین را شامل اجرای خط انتقال 20 اینچ گاز سبزوار به حکم آباد ، اصلاح نقطه حادثه خیز سه راهی حکم آباد ، تعریض محورهای برغمد به جغتای و حکم آباد به نقاب و اجرای طرح های هادی روستاهای رحمت آباد و بهرامیه این شهرستان اعلام کرد. /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.