اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 خرداد 1393 / کد مطلب: 8714 / نظرات: 0


حضور جیش‌العدل در سیستان و بلوچستان به معنای نا‌امن بودن منطقه نیست


سبزوار پیام ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور گروهک‌های تروریستی مانند جیش‌العدل در سیستان و بلوچستان به معنای ناامن بودن منطقه نیست.
 
به گزارش"سبزوار پیام" محمدرضا محسنی‌ثانی اظهار داشت: متأسفانه استان سیستان و بلوچستان ایران هم‌مرز با کشورهایی است که توان مدیریت امنیت مرزهای خود را ندارند و این عامل باعث شده تا عده‌ای با خیال‌های خام و واهی دست به تحرکاتی بزنند.

وی با بیان اینکه چندی پیش کمیته‌ای برای پایان دادن به ناامنی‌های مرزی این منطقه در مجلس تشکیل شده است، ادامه داد: خوشبختانه ما در حوزه مرزی خودمان دچار مشکل نیستیم، اما باید مسئله تأمین امنیت در مرزهای مشترک توسط این کشورها و جلوگیری از سوءاستفاده گروهک‌های تروریستی بررسی و پیگیری‌های لازم در خصوص آنها صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس با بیان اینکه مردم خطه سیستان مردمانی خونگرم هستند، اضافه کرد: مردم این خطه بسیار پاک و ولایتمدارند.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اخیر این کمیته از مرزهای شرقی کشور، گفت: ماحصل این سفر آن است که در منطقه سیستان نا‌امنی حاکم نیست و حضور این گروهک‌ها را نمی‌توان به معنای ناامن بودن سیستان و بلوچستان دانست./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.