اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1393 / کد مطلب: 8702 / نظرات: 0

مدیر مخابرات سبزوار:


25 درصد مشترکان تلفن ثابت از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند


25 درصد مشترکان تلفن ثابت از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند سبزوار پیام - مدیر مخابرات سبزوار گفت : 25 درصد مشترکان تلفن ثابت در این شهرستان از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند.
 
به گزارش" سبزوار پیام" حامد خواستار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود 150 هزار مشترک تلفن ثابت در سبزوار، افزود : سبزوار در استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت از شهرستان های پیشتاز در استان خراسان رضوی است .

وی با اظهار اینکه در حال حاضر 9 شرکت با احتساب شرکت مخابرات به واگذاری اینترنت پرسرعت در سبزوار می پردازند ، افزود : حدود 70 درصد مشترکان اینترنت پرسرعت در این شهرستان مشترک مخابرات هستند.

وی ادامه داد : تعداد شرکت های خصوصی ارایه دهنده اینترنت پرسرعت در سبزوار با مرکز استان برابری می کند.

خواستار با اشاره به فراهم شدن همه زیرساخت ها برای واگذاری اینترنت پرسرعت با کیفیت مطلوب به مردم ، اظهار کرد : هیچ محدودیت و مشکلی برای واگذاری اینترنت پر سرعت در سطح شهرستان سبزوار وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر 20 روستای شهرستان سبزوار از اینترنت پرسرعت برخوردار است .

مدیر مخابرات سبزوار با اشاره به وجود بیش از 16 هزار پورت فعال اینترنت پرسرعت در این شهرستان به برنامه توسعه خدمات امسال اشاره کرد و افزود : برنامه امسال فعال شدن 14 هزار پورت اینترنت پرسرعت برای شهرستان سبزوار است .

وی ادامه داد : فعال شدن 14 هزار پورت اینترنت پرسرعت در سبزوار طی یک سال به اندازه فعالیت حدود سه سال پیشین مخابرات سبزوار است .

خواستار همچنین با اشاره به رشد صعودی دریافت کنندگان اینترنت پرسرعت در سبزوار و کیفیت خوب خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود : امسال نسبت به سال گذشته پهنای باند این شهرستان توسعه هشت برابری پیدا کرده است .

مدیر مخابرات سبزوار با بیان اینکه هدف ما رضایت مردم از خدمات ارایه شده است ، اظهار داشت : با همکاری همه نیروها و بکارگیری ظرفیت های موجود سعی در بجا آوردن مطالبات بحق مردم داریم ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.