اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 5 آبان 1390 / کد مطلب: 870 / نظرات: 1


وعده مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی محقق نشد


وعده مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی محقق نشد   بهمن ماه سال گذشته بود که کلنگ گازرسانی به 9 روستای بخش مرکزی در روستای استیر با  حضور استاندار، مدیر عامل شرکت گاز استان، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس و مسئولان شهرستان به زمین زده شد. در آن مراسم مدیر عامل شرکت گاز استان عنوان نمود گازرسانی 9 روستای باغجر، خیرآباد، کسکن، گودآسیا، استیر، دولت آباد، علی آباد شور، حارث آباد، فسنقر، برزو و حسین آباد گنجی بخش مرکزی در هفته دولت سال 1390 به بهره برداری خواهد رسید اما اکنون با گذشت 10 ماه از سفر مسئولان استانی و 2 ماه از هفته دولت، هنوز این مهم محقق نشده است.
بخشدار مرکزی در این رابطه به سبزوار آنلاین گفت: بخش مرکزی سبزوار دارای 50 روستا می باشد که تاکنون به 18 روستا گازرسانی شده و گاز رسانی به 9 روستای دیگر بخش در حال انجام و قرارداد گازرسانی به دو روستای دولت آباد و علی آبادشور منعقد شده است.
محمد معلمی با اشاره به اینکه پیشرفت اجرای خط انتقال اصلی گاز به ورودی روستاهای مذکور  دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد گفت: در مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح 50 درصد است و احتمالا گاز رسانی به روستاهای استیر، گودآسیا وکسکن تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
وی افزود: گازرسانی به 9 روستای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان صورت خواهد گرفت و 10 هزار نفر از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.
بخشدار مرکزی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای دولت آباد، علی آباد شور و 2 روستای بخش ششتمد کلاوشک و ثقیه تا دو ماه آینده آغاز خواهد شد، افزود: تقریبا حدود 500 خانوار نیز از این روستاها  از گاز برخوردار می شوند.
معلمی زمان افتتاح این طرح ها را بهار سال آینده عنوان کرد و گفت: مدیرعامل شرکت گاز استان سال 91 را سال جشن گازرسانی به روستاها اعلام کرده است. 
وی با بیان اینکه بعید است که امسال این روستاها در زمستان از نعمت گاز بهره مند شوند، تاکید کرد: مردم باید برای زمستان خود ذخیره سازی سوخت را انجام دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.