اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 3 خرداد 1393 / کد مطلب: 8699 / نظرات: 0

نماینده مردم سبزوار در مجلس:


تقویت حرکت های فرهنگی متناسب با ارزشهای اسلامی مقابله با جنگ نرم است


تقویت حرکت های فرهنگی متناسب با ارزشهای اسلامی مقابله با جنگ نرم است  نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : تقویت حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزشهای اسلامی و انقلابی به منزله مقابله با جنگ نرم فرهنگی است.
 
به گزارش ایرنا ،ˈ محمدرضا محسنی ثانیˈ در گفت و گو با خبرنگاران، افزود : اگر حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزش های اسلامی تقویت شوند ،بسیاری از حرکت های هنجارشکنی که با عنوان فرهنگ قلمداد می شوند از گردونه خارج خواهند شد.

وی اظهار کرد : بایستی حرکت های فرهنگی اصیل متناسب با ارزشهای اسلامی و فرهنگی که یادآور حماسه ها و در برگیرنده عزت و غرور ایرانی می باشد را تقویت و حمایت کنیم.

وی با اشاره به وجود رسانه های گوناگون از طریق فضای سایبری و ماهواره ای ، افزود : در زمان کنونی فضای فکری به گونه ای است که در هر خانه ای همه ارزشها ، باورها ، و هنجارها و ناهنجارها فرهنگ های گوناگون دنیا به نمایش در می آید.

وی گفت : مقابله با جنگ نرم فرهنگی کار سختی است که راهکار خود را دارد و نیازمند کار و برنامه ریزی جدی تری در این زمینه هستیم .

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود : با وجود همه تلاش هایی که در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی انجام شده نتوانسته ایم آنچنان که باید در پیاده کردن فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) و ارزشهای والای اسلامی و آرمان های واقعی انقلاب و نظام خیلی موفق باشیم .

محسنی ثانی با اشاره به ظرفیت های ویژه فرهنگی ، هنری و ورزشی در سبزوار، اظهار کرد : بایستی از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم .

وی به برنامه گروه فرهنگی ˈداروگ ˈ سبزوار و جایگاه ویژه این گروه در بعد ارزشهای فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت : نامه ای به وزیر امور خارجه نوشته و از ایشان خواستیم که زمینه سفر این گروه به کشورهای مختلف فراهم شود.

وی همچنین به برگزاری بزرگداشت زنده یاد دکتر علی شریعتی در 29 خردادماه در زادگاهش مزینان داورزن هم اشاره کرد و افزود : از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این مراسم دعوت شده است .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.