اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1393 / کد مطلب: 8696 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد:فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


امام جمعه ششتمد:فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم درخطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: صدام و حامیانش استحکامات متعددی در اطراف خرمشهر مستقر کرده بودند به گمان اینکه ایران توان بازپس گرفتن این شهر را ندارد.

وی ادامه داد: به لطف خداوند، درایت و فرماندهی امام راحل(ره) و فداکاری رزمندگان اسلام این اتفاق ارزشمند افتاد و در سوم خرداد، خرمشهر از اشغال دشمنان خارج شد.

امام جمعه ششتمد افزود: جنگ تحمیلی بعد از فتح خرمشهر وارد مرحله جدیدی شد و این رخداد باعث شد تا آمریکا و سایر حامیان صدام موضع تهاجمی خود را به موضع تدافعی تغییر دهند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: با فتح خرمشهر و کسب این پیروزی بزرگ، قدرت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

امام جمعه ششتمد به ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انتظار ما از دولت تسهیل امر ازدواج و فراهم نمودن اشتغال و مسکن جوانان است.

وی گفت: همچنین خانواده ها نیز بایستی هزینه ها را کاهش دهند و از تهیه جهیزیه سنگین ، مهریه های سنگین و مراسم پرهزینه پرهیز نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم شهادت امام موسی کاظم(ع) را تسلیت گفت و در باره مناسبت های این هفته نیز مطالبی بیان کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.