اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8683 / نظرات: 3

امام جمعه ششتمد:


مسوولان محلی، تابلو نظام در هر منطقه هستند


مسوولان محلی تابلو نظام در هر منطقه هستند سبزوارپیام- امام جمعه ششتمد گفت: مسوولان محلی تابلو و ویترین نظام در هر منطقه و یا شهرستان هستند و بایستی بهترین ها و شایسته ترین ها در این ویترین قرار بگیرند.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم امروز در جمع مسوولان ششتمد، افزود:هر مسوول برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود و اثبات شایستگی و توانایی خود به سه خصوصیت لیاقت ذاتی ، حمایت مافوق و اطاعت زیر دست را بایستی همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: چنانچه فردی در مسوولیتی گمارده شود و لیاقت ذاتی این مسوولیت را نداشته باشد و هرچند حمایت مافوق و اطاعت زیر دست را همراه خود داشته باشد، موفق نخواهد بود.

امام جمعه ششتمد اظهار کرد: این سه خصوصیت بایستی همراه همدیگر باشد و هر مسوول برای اینکه تبعیت و همراهی زیرمجموعه خود را به همراه داشته باشد باید بتواند ارتباط مثبت با کارکنان خود برقرار کند.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: مسوول لازم است که با زیر مجموعه فروتن باشد و خشم و عصبانیت خود را کنترل کند.

وی ادامه داد: در آموزه های دینی ما از پهلوان واقعی بعنوان کسی که بر نفسش غلبه کند یاد کرده اند و بی شک کسی که بر نفسش غلبه کند بر خشم خود نیز می تواند غلبه نماید.

امام جمعه ششتمد از فرو بردن خشم به عنوان یک کار ارزشمند یاد کرد و گفت: خداوند برای کسانی که خشم خود را کنترل کنند رفع عذاب را پاداش می دهد و یک مسوول بایستی توانایی فرو بردن خشم و کنترل عصبانیت را داشته باشد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.