اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8678 / نظرات: 0


مدير آموزش و پرورش سبزوار:در آموزش و پرورش ركن اصلي تربيت است.


معاون مدیرکل مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: در آموزش و پرورش؛ ركن اصلي تربيت است.

به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ دكتر مرتضي بينش، در مراسم معارفه ي معاون پرورشي و تربيت بدني كه در محل مركز آموزشي رفاهي فرهنگيان سبزوار و در جمع مربيان پرورشي برگزار شد، با بيان اين مطلب افزود: در نگاه تربيتي؛ هدف، تقرب و رسيدن به ذات اقدس حق است.

وي با اشاره به مراحل تكامل انسان گفت: اگر زيرساخت هاي تربيت آدمي و بناي آن سامان يابد؛ شاهد رشد علمي افراد نيز خواهيم بود.

وي خاطر نشان كرد: تربيت انسان ها با دور كردن ناخالصي ها، پليدي ها و طغيان ها خواهد بود كه زمينه ي خودآگاهي و تعليم را فراهم خواهد آورد.

دكتر بينش ادامه داد: در دو مرحله، بناي اصلي تربيت انسان در اختيار مربيان پرورشي و حوزه ي پرورشي مي باشد كه با سلامت اجتماعي و رواني و پرورش استعدادها، عجين شده است.

وي تصريح كرد: مربيان پرورشي؛ نياز به بستر مناسب براي رشد و تكاپو را فراهم مي آورند.

معاون سابق پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش سبزوار نيز در سخناني، دغدغه ي خود را در 30 سال كار پرورشي؛ تنها تربيت نسل آينده ي كشور عنوان كرد و گفت: در اين راه، تمام هم و غم خود را معطوف اين كار كرده ام.

جواد كوره پز ادامه داد: در سال هاي اخير؛ دغدغه ي مقام معظم رهبري نيز فرهنگ جامعه بوده كه اين وظيفه ي مربيان پرورشي و مجموعه ي پرورشي ادارات آموزش و پرورش را سنگين تر مي كند.

معاون جديد پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش سبزوار نيز در ادامه گفت: با توجه به اين كه در اين مجموعه؛ فعاليت داشته ام، وظايف خطير آن را به خوبي درك مي كنم.

علي مهرآرا ادامه داد: در اين راه، كمك و همكاري تك تك مربيان و معاونان پرورشي و مديران و معلمان مدارس را خواستارم.

در پايان، از سوي كارشناسي هاي اداره ي آموزش و پرورش هدايايي به رسم يادبود و به پاس 30 سال خدمت صادقانه ي جواد كوره پز به وي اهدا شد.

شايان ذكر است؛ علي مهرآرا پيش از اين به مدت 27 سال در سمت هاي مربي پرورشي و معاون پرورشي در سطح مدارس شهرستان سبزوار فعاليت داشته است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.