اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8677 / نظرات: 1

حمیدرضا داورزنی:


ششتمد محل مناسبی برای بازدید گردشگران است


ششتمد محل مناسبی برای بازدید گردشگران است
سبزوار پیام- شهردار ششتمد سبزوار گفت : ششتمد محل مناسبی برای گردشگران و مسافران است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" حمید رضا داورزنی روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهر ششتمد به لحاظ قرار گرفتن در دامنه کوهپایه و طبیعت زیبا محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان شهرهای تابعه و گردشگران است .

وی با بیان اینکه توسعه فضای یکی از اولویت های کاری این شهرداری است ، گفت :در آینده فضای سبز و پارک های این شهر افزایش خواهد یافت .

داورزنی افزود: طی سالهای گذشته پارک بزرگ مهرگان در ششتمد با وسعتی بالغ بر هفت هکتار احداث و به بهره برداری رسیده و در حال حاضر شهرداری ششتمد احداث و تکمیل سه پارک محله ای را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه پارک سهراب در ورودی شهر ششتمد احداث شده ،اظهار کرد: مجسمه سهراب در این پارک نصب شده و امیدواریم با همت عوامل اجرایی این پارک در اعیاد شعبانیه امسال به بهره برداری برسد.

شهردار ششتمد گفت: بوستان فدک از جمله طرح های خدماتی شهرداری ششتمد جهت ساکنان خیابان های مهر و فرهنگ این شهر است که عملیات تملک ، دیوار چنینی اطراف ، نصب آلاچیق و کاشت فضای سبز آن انجام شده است .

وی ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر این بوستان برای استفاده شهروندان و گردشگران مهیا شود.

داورزنی ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری ششتمد نیز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است که برای سپری کردن اوقات فراغت خود این منطقه را انتخاب می کنند.

شهردار ششتمد گفت : به همین منظور احداث دو مجموعه دیگر برای استفاده شهروندان و مسافران در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: پارک محله ای در ابتدای بلوار کوهسار و مسیر رودخانه ششتمد و پارک مجموعه گردشگری در محل بند خاکی ششتمد از جمله این طرح ها می باشد.

شهردار ششتمد افزود: امیدواریم با اجرای فاز اول این برنامه ها رضایت نسبی شهروندان ششتمدی و گردشگران و مسافران را جلب کنیم .

ششتمد در 30 کیلومتری سبزوار قرار دارد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.