اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8676 / نظرات: 0


رییس آموزش و پرورش خوشاب:گسترش فضاهای آموزشی خوشاب نیازمند توجه ویژه مسوولان و خیرین است


سبزوارپیام - رییس آموزش و پرورش خوشاب خواستار توجه بیشتر مسوولان و خیرین به گسترش فضاهای آموزشی در این شهرستان شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام"براتعلی معصومی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر خوشاب بویژه شهر سلطان آباد مرکز این شهرستان با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

وی گفت : هشت آموزشگاه برای تک شیفته شدن مدارس این شهرستان در مناطق بخش مشکان ، شهر سلطان آباد و روستاهای رباط جز و نوده انقلاب این شهرستان مورد نیاز است.

وی اظهار کرد : حدود 120 آموزشگاه در این شهرستان وجود دارد که حداقل 50 درصد این آموزشگاه ها فرسوده و قدیمی هستند.

رییس آموزش و پرورش خوشاب با بیان اینکه حدود شش هزار و 300 نفر دانش آموز و 120 مورد فضای آموزشی در این شهرستان وجود دارد، خواستار توجه بیشتر مسوولان در این خصوص شد.

معصومی با اشاره به نقش تعامل و همدلی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت : با توجه به محرومیت شهرستان تازه تاسیس خوشاب و کمبود اعتبارات عمرانی نیاز هست تا خیرین مدرسه ساز نیز در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 750 نیروی فرهنگی در خوشاب فعالیت دارند ، افزود : یکی از خواسته های جدی فرهنگیان ایجاد هنرستان دخترانه کار و دانش در این شهرستان است .

رییس آموزش و پرورش خوشاب با توجه به بحث توسعه اشتغالزایی و نیاز به مهارت آموزی، وجود هنرستان دخترانه کار و دانش در این شهرستان را یک ضرورت عنوان کرد.

معصومی ، احداث نمازخانه در مدارس خوشاب را یکی از مطالبات جدی شهرستان دانست و گفت : بیشتر مدارس این شهرستان فاقد نمازخانه هستند و از فضای کلاسی برای نمازخانه استفاده می کنند.

وی همچنین با اشاره به عدم وجود پژوهش سرا ، کانون فرهنگی هنری و نیز دارالقرآن در خوشاب ، وجود این مکان ها را در این شهرستان ضروری دانست. /6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.