اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8663 / نظرات: 1


بررسی مشکلات محله کلاته سیفر


بررسی مشکلات محله کلاته سیفر میلاد کلاته /  جلسه ی  بررسی مشکلات محله ی شهیدپرور کلاته سیفر باحضور مهندس سبحانی فر و شهردارسبزوار و اعضای شورای شهردرمسجدجامع این محله برگزارشد.
این جلسه  باحضور اهالی کلاته سیفر و سبحانی فر وشهردار سبزوار درمسجدجامع این محله برگزارشد.

درابتدای این جلسه نماینده ی  اهالی کلاته سیفر  فروغی مقدم با یادی ازشهدای گلگون کفن این محله جلسه را آغاز کرد و به بیان مشکلات اهالی این محله پرداخت:
1-اساسی ترین مشکل این محله پیگیری دوربرگردان ورودی این محله است که حدود 1700خانوار  تنها معبر آن  ورودی این محله است.
2-اجرایی نشدن طرح المان یاد بود شهدای کلاته سیفر که قراربوده  سالیان قبل اجرایی شود که توسط شهرداری وبنیادشهید اجرایی نشده.
3-پیگیری و تامین اعتبار سوله های ورزشی که ازسپاه به شهرداری واگذارشده  که دراین محله شورای شهر وشهرداری هیچ اقدامی رانکرده است.
4-کمبود فضای سبز دراین محله که قراربوده درشورای شهر قبلی اجرایی شود ولی متاسفانه تامین اعتبارنشده و درمحله ای با بیش از 5000 نفر جمعیت هیچگونه فضای سبزی وجود ندارد.
5-پیگیری میدان سربداران که فقط گردوخاک این مکان برای این اهالی باقی مانده است وشهرداری دراین زمینه کاری نکرده است.
6- درخواست جدی این اهالی به تشکیل شورایار برای بهترپیگیری کردن مشکلات.
7-درسال های 80تا84 کلاته سیفر درحوزه ی روستایی قرارداشته است ازکلیه ی اهالی برای بیمه ی روستایی مبلغ  45تا90هزارتومان گرفته شد که درسال 86 به یک باره متوقف شد ومحله ی کلاته سیفر درحوزه ی شهری گرفته شد ودیگرمطالبات این اهالی پرداخت نشد وشما نماینده ی بزرگوار مجلس خواهشمندیم پیگیری های لازم را انجام دهید.
8-اصلی ترین وبزرگترین دغدغه های اهالی این محله تغیر محل دفن از آرامستان کلاته سیفر به روستای خیرآباد است که موجب نگرانی شدید اهالی این محله شده است.
بعد از شرح مشکلات این محله به درخواست سبحانی فر به بازدید میدانی ازاین محله پرداختند.
مهندس سبحانی فر و دکترطالبی وعده ی بررسی مشکلات این محله را به اهالی کلاته سیفر دادند تا هرچه سریعتر این محله به آبادانی هرچه بهتربرسد.


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.