اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8650 / نظرات: 0


نماینده مردم سبزوار از قول وزیر ارشاد برای شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر علی مزینانی شریعتی در مزینان خبر داد


محمدرضا محسنی ثانی، طی یک تماس تلفنی گفت: مدتی قبل در دیداری که با علی جنتی داشته است، درباره توانمندی های فرهنگی فراوان در منطقه سبزوار بزرگ صحبت کرده و به ویژه بر لزوم برگزاری مراسمی شایسته جهت پاسداشت مقام نویسنده و متفکر بزرگ معاصر دکتر علی شریعتی و نیز برگزاری کنگره هفتصدمین سال نهضت سربداران تأکید کرده است که مورد موافق وزیر نیز قرار گرفته است.

وی گفت: با ادامه پیگیری ها، مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای اخیر قول داده است که در صورت پیش نیامدن برنامه های اضطراری، در تاریخ ۲۹ خرداد آینده در سبزوار و مزینان زادگاه دکتر شریعتی حضور یابد.

محسنی ثانی ادامه داد: حضور وزیر فرهنگ در سبزوار علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی، برای مشاهده اثر هنری گروه داروگ نیز خواهد بود.

گفتنی است: گروه داروگ به تازگی با تلفیق شعر، موسیقی ، تئاتر و ورزش های پهلوانی اجرایی آیینی و فاخر از شاهنامه فردوسی را در سبزوار روی صحنه برده است.

این اجرا با استقبال گسترده ای از جانب مردم و مسئولان ارشد شهرستان مواجه شده است و گفته می شود گروه داروگ می تواند به عنوان سفیر هنری سبزوار در ایران و سایر کشورها شناخته شود.
شاهدان کویر مزینان




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.