اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8646 / نظرات: 0

در دانشکده علامه طباطبایی سبزوار:


برترین های مسابقات ورزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی معرفی شدند


برترین های مسابقات ورزشی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی معرفی شدند  بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه و مراکز آموزش عالی فرهنگیان خراسان رضوی عصر پنجشنبه با معرفی تیم های برتر در دانشکده علامه طباطبایی سبزوار به پایان رسید .
 
دبیر برگزاری مسابقات  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مسابقات کشتی تیم پردیس شهید بهشتی مشهد مقام اول را کسب کرد و تیم دانشور نیشابور و تیم علامه طباطبایی سبزوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

عباسعلی ناصری موحد افزود : در رقابت های تنیس روی میز هم تیم پردیس شهید بهشتی مشهد مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم علامه طباطبایی سبزوار و ثامن الحجج (ع) مشهد نیز به ترتیب به مقامهای دوم و سوم دست یافتند.

وی اظهار کرد : در این دوره از مسابقات بیش از 60 ورزشکار از استان خراسان رضوی در دو رشته کشتی و تنیس به مدت یک روز به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران از پنج مرکز آموزش عالی مشهد، تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور در این مسابقات شرکت کردند، گفت: از هر رشته یک تیم به مرحله کشوری مسابقات صعود می کند.

دبیر برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده برای برگزاری این دوره از مسابقات افزود : شاهد برگزاری رقابت های خوبی از تیم ها بودیم.

ناصری موحد افزود: مرحله استانی بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز 30 اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.