اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8622 / نظرات: 1

فرماندار ویژه سبزوار :


مشکلات آب شرب شهر ششتمد حل می شود


مشکلات آب شرب شهر ششتمد حل می شود
سبزوارپیام - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار وی‍‍‍ژه سبزوار گفت :با پیگیری های انجام شده مشکلات آب شرب شهر ششتمد حل خواهد شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" قاسم شعبانی امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:به منظور حل مشکلات آب شرب ششتمد جلسه ای در دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با حضور مدیران مربوطه برگزار شد.

وی ادامه داد: 15 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد بحران جهت رفع مشکل آب شرب شهر ششتمد درکوتاه مدت و بلند مدت پیش بینی شده است .

وی افزود: قرار است طی یک ماه آینده شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به حفر چاه جدید در محدوده چاه های فعلی آب شرب ششتمد اقدام نماید.

معاون استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد،با اقدامات انجام شده ،در آینده مشکلات آب شرب ششتمد که یکی از نیازهای اصلی و خواسته به حق مردم شهر ششتمد بوده تا حدودی مرتفع خواهد شد.

شعبانی گفت: برای حل مشکل در طولانی مدت نیز اعتبار قابل توجه ای از محل اعتبارات ملی و استانی (ستاد بحران) پیش بینی شده و بخشی از پروژه خط انتقال امسال اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به انجام عملیات حفاری چاه در سال گذشته و اجرای بخشی از پروژه و پیش بینی اعتبار مناسب امیدواریم تا پایان سال 95 این پروژه به بهره برداری برسد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.