اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8603 / نظرات: 0


سبزواری ها از خدمات دهی مرکز118 انتقاد دارند


سبزواری ها از خدمات دهی مرکز118 انتقاد دارند جمعی از مردم سبزوار از نحوه خدماتدهی مرکز تماس 118 این شهرستان انتقاد دارند و خواستار حل این مشکل از سوی مسوولان اداره مخابرات هستند.

آنان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند: چند روزی است که مرکز تماس 118 سبزوار خدمات خوبی به شهروندان ارایه نمی کند.

این افراد، انتظار و تاخیر در پاسخگویی ، آگاهی نداشتن شماره های جدید،اشتباهات و...را از جمله مشکلات خدماتدهی 118 در سبزوار عنوان کردند.

یک منبع آگاه در سبزوار در این خصوص گفت : این مشکلات از وقتی بوجود آمده که بخش عمده پاسخگویی مرکز 118 سبزوار بنا به دلایل نامعلومی به 118 مشهد واگذار شده و آنها باید پاسخگوی مردم سبزوار باشند.

یک فرهنگی در این مورد اظهار داشت : متمرکز سازی پاسخگویی 118 اخیرا موجب بروز مشکلات زیادی برای شهروندان سبزواری شده است .

علی اسماعیل آبادی تاخیر در پاسخگویی و انتظار در پشت خط را از جمله مشکلات مزبور عنوان کرد و افزود : علاوه بر آن بیشتر شماره های اماکن عمومی نظیر شماره های اصناف ، مطب پزشکان ،شرکت ها،مغازه ها و... سبزوار یا اشتباه داده می شود و یا در سامانه آنها موجود نیست .

یک خانم خانه دار هم با بیان اینکه اخیرا تغییراتی در مرکز 118 سبزوار بوجود آمده، اظهار داشت : کسانی که پاسخگویی 118 را برعهده دارند بایستی به اوضاع جغرافیایی و فرهنگ مردم و منطقه آگاه باشند.

الهه فسنقری گفت : بسیاری از نام خیابان ها و میدان ها توسط مردم به اسامی قدیمی گفته می شود و لذا پاسخگویان 118 بایستی افرادی مطلع باشند.

وی افزود : یکی دو روز قبل تماسی با 118 داشتم که موفق به دریافت شماره مورد نظر نشدم .

یک مغازه دار نیز به نام و نام خانوادگی های مشابه در سبزوار اشاره کرد و گفت :در حال حاضر سامانه 118 چندین شماره تلفن را می دهند و معلوم هم نیست که شماره تلفن مربوط به چه فردی است.

حسن ابارشی با بیان اینکه نام خانوادگی بیشتر افراد یک روستا یکی است و همه افراد دارای نام خانوادگی مشابه هستند ،افزود: قبلا وقتی با 118 تماس می گرفتم و نام پدرش را می گفتم شماره صحیح را به ما می دادند.

وی با ابراز رضایت از پاسخگویی 118 در گذشته و وجود بانک اطلاعاتی خوب آنها، گفت : متاسفانه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال نحوه خدماتدهی این مرکز مطلوب نیست و مردم دچار سردرگمی شده اند.

یک راننده هم از نحوه خدماتدهی 118 در سبزوار ابراز گلایه کرد و گفت : چند روز پیش برای دریافت شماره به 118 تماس گرفتم که پس از انتظار زیاد و تاخیری که در پاسخگویی بود شماره ای که دریافت کردم اشتباه بود .

علی زارعی افزود : مردم از 118 پاسخگویی سریع ، درست و به روز را انتظار دارند نه اینکه شماره هایی که دریافت می کنیم مربوط به چندین سال قبل است .

مدیر مخابرات سبزوار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : متمرکز سازی پاسخگویی 118 در راستای اجرای سیاست های شرکت مخابرات در برنامه های ابلاغی است .

ˈحامد خواستارˈ با تایید مشکلات پیش آمده برای شهروندان سبزواری افزود : پیگیر هستیم که مشکلات مرکز 118 در سبزوار برطرف شود که اگر شرایط به حالت قبل برگردد رضایتمندی بیشتر می شود.

مدیر مخابرات سبزوار با اشاره به اقداماتی که در راستای ساماندهی بانک مشاغل ، اصناف و اطلاعات شخصی و نشانی ها در این شهرستان انجام شده ، گفت : علاوه بر آن نیروهایی که در 118 مشغول به کار بودند بومی سبزوار هستند و به شرایط فرهنگی و اجتماعی شهرستان آگاهی کامل دارند.

وی به مکاتبات فرماندار ، دفتر نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ، شورای اسلامی در خصوص رضایتمندی از نحوه پاسخگویی 118 سبزوار در گذشته اشاره کرد و گفت : پیشنهاد کرده ایم که خدماتدهی مرکز تماس 118 سبزوار به روش قبل برگردد.

شهرستان سبزوار در حال حاضر بیش از 150 هزار شماره تلفن مشغول بکار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.