اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8602 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


75 درصد ‌درآمدهای شهرداری سبزوار از ساخت‌ و سازهای غیرقانونی‌ بوده است


75 درصد ‌درآمدهای شهرداری سبزوار از ساخت‌ و سازهای غیرقانونی‌ بوده است سبزوار پیام ـ فرماندار سبزوار گفت: طی دو سال گذشته بیش از 75 درصد از درآمدهای شهرداری سبزوار از ساخت‌وسازهای غیرقانونی بوده است.
 
به گزارش "سبزوار پیام" قاسم شعبانی‌عطار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار بابیان اینکه در این مدت هیچ پرونده‌ای از کمیسیون ماده 100 به کمیته انطباق فرمانداری نیز ارسال نشده است؛ اظهار کرد: متأسفانه در این مدت حتی یک توافق از سوی شهرداری و شورای به کمیته انطباق فرمانداری نیامده و آقایان به بهانه توسعه شهر جلوی اجرای قانون را گرفته‌اند.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته میان شهرداری و شورای شهر در این مدت تصریح کرد: مجموعه این توافقات در این مدت بیش از 120 مورد است که بیشتر مربوط به  ساخت‌وسازهایی است که به فرمانداری ارسال نشده و مستقیما به شهرداری ابلاغ شده و شهرداری نیز اجرا کرده است که به لحاظ قانونی دارای ابهاماتی نیز هست.

نماینده عالی دولت در شهرستان سبزوار با بیان اینکه پیگیری‌های خاصی برای جلوگیری از اینگونه تخلفات صورت گرفته است؛ افزود: این موضوع در سازمان بارزسی استان پیگیری و بررسی شد و این سازمان نیز تذکراتی را به شورای سوم در ارتباط با ارسال مصوبات به کمیته انطباق داد.

وی یادآور شد: از این زمان به بعد هرگونه مصوبه‌ای در شورای شهر باید به کمیته انطباق فرمانداری که به کارگروه انطباق ارتقاء یافته است ارسال شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

شعبانی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته بیش از 75 درصد از درآمدهای شهرداری سبزوار از ساخت‌وسازهای غیرقانونی بوده است؛ خاطرنشان کرد: متأسفانه طی 2 سال گذشته هر حکمی که در کمیسیون ماده 100 صادر شده است، دوستان در شهرداری بنا به دیدگاه‌های خود اجرا نکردند و نگذاشتند که وظایف قانونی و مدیریتی به خوبی اجرا شود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.